MÄ EN YMMÄRRÄ TÄTÄ YLEISTÄMISTÄ!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Hippasen nyt tuntuu siltä, että jostain syystä tuo keisarinleikkaus on sulle jotenkin arka paikka tjtn. :o Siis mitä ihmettä sä nainen huudat ja mesoat tällä palstalla jonkun STT:n uutisen vuoksi :o :o :o

Ota ihan lepo vaan :hug:

Mistä sä tiedät mun olevan nainen?

No en mistään. Se oli oletus joka juonsi juurensa siitä, että varmaan harvalle miehelle keisarinleikkaus on niin arka paikka, kuin mitä se on hyvin usealle naiselle.

On se miehillekin arka paikka.

no mä en ainakaan tunne miehiä jotka tälläsistä asioista vouhottais ja tappelis niin ku naiset.
olis kiva nähdä mun mies tappelemassa jonku korvikevauva/sektiolla syntyneen isin kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:
Alatiesynnytyksestä on monia hyötyjä, mutta mä ainakin ottaisin mieluummin allergisenkin lapsen kuin kuolleen lapsen..

Tää on asia, jota tuntuu et moni ei tajua. Aika harva valitsee sektion, siihen joudutaan.

Kyllä mä uskon, että alatiesynnytksellä on monia etuja. Toisaalta taas mä en halua enkä jaksa miettiä saako mun lapseni jotain allergioita sen takia, että syntynyt sektiolla. Meillä kun niitä on suvussa ja itselläni muutenkin.

Mutta täytyy sano, että kymmenen lapsen otanta ei mun mielestä ole validi tutkimus asiasta. Varmaan parempiakin olemassa.

Hippasen nyt tuntuu siltä, että jostain syystä tuo keisarinleikkaus on sulle jotenkin arka paikka tjtn. :o Siis mitä ihmettä sä nainen huudat ja mesoat tällä palstalla jonkun STT:n uutisen vuoksi :o :o :o

Ota ihan lepo vaan :hug:

Mistä sä tiedät mun olevan nainen?

Harvempi mies ottaa nikiksi kaunoTAR