Mä en ymmärrä tuota S- "etua"!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meiltä löytyy molemmat kortit. s-kortti on jo monta vuotta käytössä, mutta ikinä en ole niitä rahoja nähnyt, kerran yritin netistä katsoa, mutta en löytänyt kohtaa josta olisin nähnyt tilin saldon tai miten ne sieltä saa ulos. Plussasta tulee joka kuukausi setelit jotka ovat minulle konkreettisempaa rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meiltä löytyy molemmat kortit. s-kortti on jo monta vuotta käytössä, mutta ikinä en ole niitä rahoja nähnyt, kerran yritin netistä katsoa, mutta en löytänyt kohtaa josta olisin nähnyt tilin saldon tai miten ne sieltä saa ulos. Plussasta tulee joka kuukausi setelit jotka ovat minulle konkreettisempaa rahaa.

onko sulla kortissa ominaisuus että pystyt maksamaan sillä ta inostamaan rahaa? Meille tulee lehden mukana "tiliote" kuukauden ostoista ja bonuksista aina kotiin.

Mullapas onkin s-etukortti, plussakortti ja ykkösbonuskortti. Ja niistä käytän lähinnä ykkösbonusta, kun vieressä on iso Valintatalo. Ei mene rahaa edes bensaan, kun käydään kävellen kaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen asiakas:

onko sulla kortissa ominaisuus että pystyt maksamaan sillä ta inostamaan rahaa? Meille tulee lehden mukana "tiliote" kuukauden ostoista ja bonuksista aina kotiin.

Meillä on vaan se käteiskortti ja siinä tiliotteessa näkyy vaan paljonko siltä kuulta maksettu..

Elikkä nyt verrataan hintoja, ei laatua?

K-kaupoissa cokikset ja hyvät lihat aina tarjouksessa, s-kaupasta saat rainbow kolaa sekä jauhelihaa.
K-kaupassa hyvä valikoima, s-kaupassa hk-sinistä ja hk jauhelihaa...

Miksi mennä ostamaan jotain halpaa jauhelihaa ja halpaa rainbow kolaa, kun k-kaupasta saa herkulliset naudan pihvit ja oikeata Coca-colaa samaan hintaan...

Itse en ainakaan löydä yhdestäkään s-kaupasta muuta kuin perus paskaa kamaa, ei mitään erikoisempaa eikä mitään hyvää...

Itse taistelin samaisen ongelman kanssa, mut kyl se sieltä netistä vaan löytyy ja pääsee katsomaan :)
Itse tein havainnon tuossa taannoin, että 1½ litran maitopurkki maksaa cittarissa ja prismassa 1,01? ja läheisessä salessa muistaakseni 1,13?. Nykyään keskitämme lähes vallan prismaan, kahvit haetaan tajouksista sieltä missä sattuu olemaan. Oletteko muuten muut huomanneet että s-bonuksia saa myös kun ostaa postimerkkejä s-ketjuista?? Itse huomasin ja vähensin reilusti postiin asti talsimista.

Minun paikkakunnan Prismassa ainakin maito ja banaanit kalliimpia kuin Cittarissa jossa yleensä käyn, appelsiinit oli niin huonon ja kolhiintuneen näköisiä etten niitä edes ottanut, hain toisesta kaupasta. Ja hermot menee kun siellä Prismassa on puoli kilometriä matkaa hyllyltä toiselle. Olkoon miten vaan paremmat ne S-bonukset mutta minä käyn edelleenkin Cittarissa!

meillä s-ryhmän kaupasta saa lähiruokaa, paikllisia perunoita ja tomaatteja plus muita vihanneksia. Valikoimat laajemmat. K-kaupasta haen vain joitain pirkkatuotteita jotka edullisia ja hyviä, esim laajat tee-valikoimat.

Meillä yksi aikuinen ja kaksi lasta, ja ruoat ostetaan S-marketista, muuta ostettavaa ei juuri olekaan, autoa ei ole. Bonuksia tulee tilille 10-15? kuussa. Mieluummin ostan S-marketista kuin K-kaupasta, jossa on paljon kalliimpaa. Mun mielestä S-market on siitäkin kätevämpi, että siellä ne tarjoukset saa jokainen, K-kaupasta ei saa jos on vaikka kortti sattunut unohtumaan tai menemään hukkaan. Kun ei niitä K-kaupan superalennuksia ota huomioon, niin on huomattavasti kalliimpi kauppa.

Bonuksen kertymisen näen kätevästi joka kuukausi kotiin postin kautta tulevassa laskelmassa, tai sitten ihan marssimalla Otto-automaatille katsomaan, samalla saa rahan nostettuakin.Ja kaikki sen kuukauden ostokset tulevat samassa kuussa bonuksina, ei ole mitään seuraavalle kuulle siirtyviä pisteitä tms.

Me keskitetään S-ketjuun.Nelihenkinen perhe, ja "palautuksia" eli bonuksia 45 -jopa 90 ?/kk. Meillä menee tosin työmatka-ajoihin useempi satanen kuussa, ja toksi ABC:llä siis tankataan.Toinen meistä töissä s-ketjussa, joten siis henkilökunta-aletkin käytössä, joka on siis esim. vaatteista, vauvan vaipoista jne -15% . Joskus käydään Cittarissa, mutta lähinnä vaan ostetaan joitain hyviä tarjouksia, joita aika harvoin mun mielestä on. Mutta kuten sanoin, monestikin saadaan joku tuote halvemmalla silti Prismasta, vaikka kuin ois alessa Cityssä. Ja täällä Cittari on selkeesti kalliimpi, ja hedelmä- ja vihannestiski ei vedä vertoja Prisman vastaavalle.

Alkuperäinen kirjoittaja jepejepjep:
Elikkä nyt verrataan hintoja, ei laatua?

K-kaupoissa cokikset ja hyvät lihat aina tarjouksessa, s-kaupasta saat rainbow kolaa sekä jauhelihaa.
K-kaupassa hyvä valikoima, s-kaupassa hk-sinistä ja hk jauhelihaa...

Miksi mennä ostamaan jotain halpaa jauhelihaa ja halpaa rainbow kolaa, kun k-kaupasta saa herkulliset naudan pihvit ja oikeata Coca-colaa samaan hintaan...

Itse en ainakaan löydä yhdestäkään s-kaupasta muuta kuin perus paskaa kamaa, ei mitään erikoisempaa eikä mitään hyvää...

No kolajuomista en tiedä, mutta en kyllä oikein usko, että naudan pihvit ovat k-kaupassa samanhintaisia, kuin jauheliha s-marketissa. Ja vielä noista rainbow-tuotteista, nehän ovat monesti ihan yhtä hyviä kuin kalliimmat merkkituotteetkin. Ja eikös k-kaupoissakin ole ne pirkka-tuotteet.

Varmaan nuo kolhiintuneet appelsiinit johtuvat ihan jostain muusta kuin onko kyseessä k- vai s- kauppa...paikallisia eroja on. Meillä s-ryhmän kauppa on huomattavasti isompi ja laajemmat valikoimat kuin k-kkaupalla. K-kauppa myös kalliimpi koska on pieni ja vähän valikoimaa. Sitten ne mihin siinä pinessä kaupassa on satsattu, toimii kivasti, esim siellä on noita halpoja k-kauppojen kukkatarjouksia mihin on satsattu.

No kolajuomista en tiedä, mutta en kyllä oikein usko, että naudan pihvit ovat k-kaupassa samanhintaisia, kuin jauheliha s-marketissa. Ja vielä noista rainbow-tuotteista, nehän ovat monesti ihan yhtä hyviä kuin kalliimmat merkkituotteetkin. Ja eikös k-kaupoissakin ole ne pirkka-tuotteet.

Meillä esim. hintavertailuksi K-kaupassa Pirkan naudanjauheliha 400g maksaa 2,69, S-marketissa Snelmannin naudanjauheliha 400g maksaa 1,99.

Toihan on ihan sama, kun et ymmärtäisi pankissa tilillä olevaa rahaa, vaan sen pitäisi olla käteisenä kädessäsi ennenkun ymmärrät sen olevan rahaa.

Yhteistyössä