poika jäi eilen mummulaan yöksi. tänään pojan isi haki pojan mummulasta ja tuo pojan kotiin illalla klo18-19. huomena poika "joutuu" taas meneen mummulaan hoitoon 9-15 kun mulla on koulua.
mies tietää tasan tarkkaan,että pojan kanssa on iltatoimet hoidettu 19-19.30 ja sit se menee nukkumaan.
mies oli tänään käynyt vanhemmillaan jotka oli sit kysyny et koska mentäis koko porukalla käymään siellä. mies oli luvannu et tänään illalla :headwall:
mä sanoin miehelle et ei me tänää kyl mennä ku poika tulee reissusta niin myöhään ja haluan et se ehtii hetken rauhottuun kotona ennen nukkumaan menoa ettei suoraan kylästä sänkyyn menis kun aamulla menee taas mummulaan päiväks. mies sai raivarin ku mä oon niin itsekäs paska enkä ikinä halua mennä niille
sanoin et nyt ei todellakaan ole kyse siitä,mukava olis pitkästä aikaa käydä,mut tänään ei vaan ole hyvä päivä pojan kannalta,johon mies karjas et ei tietenkään,et ikinä ei ole
sanoin ihan rauhallisesti et kulta koita ymmärtää et kaks vuotias menee ehkä "sekasin" tosta mummulta isille isiltä sun porukoille sun porukoilta kotiin nukkuun ja aamulla mummulle-kuviosta.
mies haistatti paskat ja lähti meneen ja mä jäin tänne itkeen :ashamed:
johan menikin taas 2 päivää ihan nappiin ja tosi hyvin :ashamed:
jos mentäs klo19 miehen porukoille,niin oltasi kotona vasta 21 ja sit poika olis jo ihan tsippi ja niin yliväsy ettei uni tulis ja aamulla joutusin repiin unisen lapsen ylös.
*huokasuten huokaus* :ashamed:
mies tietää tasan tarkkaan,että pojan kanssa on iltatoimet hoidettu 19-19.30 ja sit se menee nukkumaan.
mies oli tänään käynyt vanhemmillaan jotka oli sit kysyny et koska mentäis koko porukalla käymään siellä. mies oli luvannu et tänään illalla :headwall:
mä sanoin miehelle et ei me tänää kyl mennä ku poika tulee reissusta niin myöhään ja haluan et se ehtii hetken rauhottuun kotona ennen nukkumaan menoa ettei suoraan kylästä sänkyyn menis kun aamulla menee taas mummulaan päiväks. mies sai raivarin ku mä oon niin itsekäs paska enkä ikinä halua mennä niille
mies haistatti paskat ja lähti meneen ja mä jäin tänne itkeen :ashamed:
johan menikin taas 2 päivää ihan nappiin ja tosi hyvin :ashamed:
jos mentäs klo19 miehen porukoille,niin oltasi kotona vasta 21 ja sit poika olis jo ihan tsippi ja niin yliväsy ettei uni tulis ja aamulla joutusin repiin unisen lapsen ylös.
*huokasuten huokaus* :ashamed: