mä hajoan tähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkupilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkupilli

Vieras
Mies rakentaa, on siis poissa kaiket päivät. Itse raskaana rv39, ja ollaan tytön kanssa molemmat kipeänä. Mua pelottaa että mä hajoan kohta totaalisesti tähän yksin oloon... Asiaa ei yhtään auta se että omat ajatukset kiertää samaa rataa ja oon masentunu. Tuntuu ettei vastoinkäymiset lopu ikinä ja mulla on pinna kireällä koko ajan. On huono äiti-olo kun en jaksa keksiä tytölle tekemistä ja tää huonotuulisuus tarttuu tietysti tyttöönkin. En vaan jaksa... Tekis mieli pakata kamat ja lähteä tytön kanssa jonnekin pariksi päiväksi, mutta ei näillä viikoilla enää uskalla... Voihan vittu suoraan sanottuna.

meillä on melkein sama kohtalo,mies poissa aamusta iltaan ja me pojan kanssa kipeinä. pirun flunssa. olo on niin voimaton,että välillä oikein pelottaa! voimia sinulle,eiköhän tämä tästä...ainakin joskus..

Jotenkin sitä tietää että kun vaan tästä päivästä selviää niin huomenna voi olla jo parempi mieli... Mutta kun tuntuu ettei tästäkään päivästä selviä. :( Jos olis edes terve niin voisi mennä tonne vesisateeseen ettei tarvis koko ajan näitä seiniä ja sotkua katsella. Tai jonkun kaverin luo niin menis päivä äkkiä... Voimia sullekin Toinen itkupilli! <3

Voi sua en tiedä miten sua auttais jaksamaan.Raskaus on jo niin pitkällä että sekin varmaan kiukuttaa eikä sun tarvii kaikkea jaksaa.Sano miehelesi että on muutaman illan viikossa kotona,ei se rakennus mihkään karkaa valmiiksi ei ehkä tule niin nopeasti.

Yhteistyössä