Mä hajoon näihin peräpukamiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei uskalla paskoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei uskalla paskoa

Vieras
Onko tää nyt tätä loppu elämän, voi tziisus. Suppoa kehiin vaan niin helpottaa, mutta uusiikohan ne koko ajan?

Onko kukaan kokeillut tuota AC3 comfortia? Tuntuu kuulemma siltä että lykkäis jääpuikon perseeseen, mutta senhän luulis tuntuvan vaan mukavan viileältä :D
Kyse siis sisäisistä pukamista, joita olen nyt lääkinnöt jollain Sheriproct supoilla.

Olen kokeillut AC3 comfortia. Eipä tuo ollut sen parempi/huonompi kuin Scheriproctkaan. Hädensa-voide sen sijaan tuntuu enemmän "jääpuikolta", jos siitä tykkää...:)

Toi AC3 ainaki autto vessassa käydessä, kun sitä voi laittaa ennen asiointia ;) Kuhan ei liian täpärälle mee ettei ehi laittaa heh. Mut toi auttoi synnytyksen jälkeen.

Vilja ja maito pois ruokavaliosta, niin kyllä tulee helposti :P

Alkuperäinen kirjoittaja hep:
Toi AC3 ainaki autto vessassa käydessä, kun sitä voi laittaa ennen asiointia ;) Kuhan ei liian täpärälle mee ettei ehi laittaa heh. Mut toi auttoi synnytyksen jälkeen.

Vilja ja maito pois ruokavaliosta, niin kyllä tulee helposti :P

Kakka on kyllä koostumukseltaan OK, sellasta passelin pehmeää jota on normaalisti mukava vääntää. Mutta kun sekin sattuu nyt aivan perkeleesti!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mitä oireita sulla? Sisäisten ei pitäis olla ainakaan kipeitä?

No siis kun asialle istuu niin varsinkin ne ekat papanat tekee ihan älyttömän kipeää saada luukulta ulos. Ei muuta ongelmaa.

Jos on kipuja niin oletko varma ettei ole haavaumia?? Sisäiset ei aiheuta kipua koska sillä alueella ei sellasta tuntoa. Vai tuleeko ulos ponnistaessa, sillon voi olla kipeät!

Alkuperäinen kirjoittaja Ei uskalla paskoa:
Kakka on kyllä koostumukseltaan OK, sellasta passelin pehmeää jota on normaalisti mukava vääntää. Mutta kun sekin sattuu nyt aivan perkeleesti!

Koklaa sit tota AC3 tai jotain muuta liukastetta, että tulis helpommin ulos. Inhottavaa se on :( todellaki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aivan turha kärsiä. Hirttäminen lopettaa vaivat ja on helppo ja nopea toimenpide. (pukamien hirttäminen siis...)

Mä oon kuullu, että ei olis mikään helppo toimenpide.. Siis toipuminen..

Mäkin oon miettiny, että pitääkö näistä kärsiä lopun ikäänsä? Mulla ollu jo kolme vuotta..

Alkuperäinen kirjoittaja Lydia:
Aivan turha kärsiä. Hirttäminen lopettaa vaivat ja on helppo ja nopea toimenpide. (pukamien hirttäminen siis...)

Mäkin oon miettiny, että pitääkö näistä kärsiä lopun ikäänsä? Mulla ollu jo kolme vuotta..

On helppo toimenpide, kestää jopa noin 5min. Pari päivää on paineen tunnetta ja kipua.

No himputti. Iteltäni hirtettiin viime vuonna. Vuorokauden verran tuntui melko voimakasta jomotusta johon auttoi vahvat särkylääkkeet. Sitten muutaman päivän hiemen aristi ja se oli siinä; autuus laskeutui mieleen ja kehoon.

Onko oikeasti noin helppoa!? Mulla siis ulkoiset. Ja aina vaivaa kun vessassa käyn.

Oon vaan kuullu niin hirveitä kauhutarinoita, kuinka ei pystyny aikoihin istumaan, eikä kakkimaan, eikä mitään ja lopuksi ne on tullu vielä takaisinkin.

Onko muilla hyviä kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja lydia:
Onko oikeasti noin helppoa!? Mulla siis ulkoiset. Ja aina vaivaa kun vessassa käyn.

Oon vaan kuullu niin hirveitä kauhutarinoita, kuinka ei pystyny aikoihin istumaan, eikä kakkimaan, eikä mitään ja lopuksi ne on tullu vielä takaisinkin.

Ei ulkoisia hirtetä, ne leikataan. Ja totta, leikkauksen jälkeen onkin vähän kivuliaammat oltavat kun hirton jälkeen...

Ei ulkoisia hirtetä, ne leikataan. Ja totta, leikkauksen jälkeen onkin vähän kivuliaammat oltavat kun hirton jälkeen...

No niin, siinä meni sekin toivo.. Leikkaukseen en uskalla ikinä..

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

Siis voiko sisäisiäkin hirttää?

Nimen omaan. Ja lääkkeet ei auta juuri paskaakaan. Aivan turha kärsiä kun hoito on helppoa.

No niin, siinä meni sekin toivo.. Leikkaukseen en uskalla ikinä..

Ja kunnallisella puolella on vaikea päästä, pitää olla tosi pahat ja jatkuvasti vaivaavat. Saikkua tulee montaviikkoa.

Yhteistyössä