J
"joku"
Vieras
En tiedä, tekeekö ne tuommoista? Mutta silti, miten kukaan edes voi keksiä omista vanhemmistaan mitään tuommoisia juttuja? Mä oon sanonut sillekin, että on ihan ok jos sanoo että vihaa tai vanhemmat on idiootteja tai ei tajua mitään jne, mutta siis tuollaisia sairaita sepustuksia.. ei todellakaan.
Tuntuu tosi pahalta. Niin pahalta, etten mä löydä sanoja tälle tuskalle. Mitä pahaa mä oon tehnyt ansaitakseni tän kaiken.
Tosi pahalta tuntuu sun puolesta :/.
Mutta ite ainakin olin teininä ja aina oon ollut, että en ois kehannu kertoa vanhemmista mitään semmosta, mikä sais ne näyttämään "huonoilta", siis varsinkaan valehdella. Kuulostaa todella oudolle, että joku valehtelee tommosia, jos ei oo jotenkin tasapainoton. Siks aattelisin, että jotain apua tuo nuori tarvii.
Ainoa, mikä hieman särähtää korvaan tossa alotusviestissä, on se että kuvailet kuinka aina saanut kaiken. Onkohan sitten vähän liiankin kanssa saanut aina kaiken mitä on ikinä keksinyt haluta = ei oikein tajua onnekkuuttaan, pitää sitä itsestään selvänä, eikä osaa arvostaa. Tai sitten on jotenkin harvinaisen raju murrosikä, mutta jotain apua teidän perhe tarvii.