Mä haluan jo uuteen kotiin :o/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Ärsyttää tämä laatikoiden keskellä elely \|O Kuinka tuota tavaraa kertyykään näin paljon. Makkarissa on ainaki 20 täyttä laatikkoa tavaraa, eikä ykskään kaappi oo vielä tyhjä. Kaikki vaatteet ja suurin osa astioista on vielä kaapeissa. Sitte on tuommosta omituista romua, mitä ei voi heittää pois, mutta ei tiedä mihinkä ne laittais. Viimeistään 31.pvä. päästään muuttamaan, mutta sekin tuntuu jo mielettömän pitkältä ajalta :/ Uudessa kämpässä on onneksi paljon halvempi vuokra kun tässä. 200? vähemmän ja neliöitä on lähes saman verran ja neliöt on muutenkin sielä käytetty järkevämmin. Saadaan vaan taas harjoitella rappusten kapuamista, ku kämppä on kolmannessa kerroksessa ja tämä on ihan pohjakerroksessa. Olisp miljonääri, nii vois ottaa mukaan tärkeimmät tavarat ja muut ostaa kotiinkuljetuksella suoraan uuteen kämppään :whistle: Onhan tässä vielä yli viikko aikaa pakkailla loput tavarat :kieh: Uudessa kämpässä alkaakin sitte tapetointi ja maalaus urakka :D

Nyt ku täs tätä muuttoa mietin, niin tulin ajatelleeksi meidän sohvaa :D Mun piti viime kesänä saada semmonen mielettömän iso kulmasohva, joka on yhdessä palassa. Helppohan se oli tänne kantaa, mutta uuteen kämppään, kapeassa rapussa kolme kerrosta. Se pitää varmaan kantaa pystyssä ja aina nostaa kaiteen yli :o On siinä ukoilla kantamista :saint:

kateeksi käy...Mä vein tänään asunto paperit vetäämään kun kuulin että tässä samassa talossa vapautuu kesäkuun lopussa isompi asunto ja mä haluun sen sais lapset omat huoneet ja mä ihan oikean keittiön ja paljon kaappeja lisää.
Se on kyllä ihan toive ajattelua mut silti sitä elätelee toiveita voi jospa sittenkin vaikka pahoin pelkään että kattelen kateudesta vihreänä kun jotkut muut muuttaa sinne ja me jatketaan tässä ahtaudessa ja kärvistelläään ilta illan jälkeen kun nuorempi pitää isoveikkaa hereilä laulu esityksillään ja aamulla vanhempi herättää nuoremman kesken unien leikkimään.Riitäisköhän syyksi että lapset tarvii omat huoneet erilaisten uni rytmien vuoksi????
Mutta voimia sulle sinne laatikoiden sekaan ja toivottavasti mäkin pian pääsen pakailemaan omia tavaroita....

Toivottavasti saatte uuden asunnon! Uudessa asunnossa oli tosi iso olkkari ja molemmat makuuhuoneet aika suuria. Suunnittelinkin jo, että jos meidän perhe joskus kasvaa, nii meidän sängyn voi siirtää vaikka olkkariin :whistle: Olis vaan jo menny se viikko \|O Ai niin joo, lisää hehkutusta uudesta kämpästä, sielä oli tiskikone, tulee vähä helpotusta meidänkin arkeen :D

Pitäisköhän suosiolla vuokrata joku halli, ku komerossa on kaks syöttötuolia, kaks sitteriä, kaks pinnasänkyä... ja pieniä vaatteita aivan mielettömät määrät \|O Enhän mä saa noita mihinkään mahtumaan. Olispa varaa palkata muuttajat, että sais aamulla lähtee vanhasta kämpästä ja illalla tulla uuteen kämppään ja tavarat olis paikoillaan :whistle:

Yhteistyössä