Mä haluan muuttaa täältä hittoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Että minuu taas raivostuttaa pihapiirin akkojen puheet... Muksut tuossa kertoili, että kun olivat menneet eilen pihalle, niin yks akka oli kattonu muksuja nokkaansa myöten ja tuhissu, että "Jaahas, taas siinä oikeen kolme typerystä ilmaantuu ulos!" :headwall:

Siis WTF?!?!! Kyllä noilla mun mielestä on aivan yhtälainen oikeus tos pihalla olla ku muillakin! Sitä paitsi nuo leikkii tos pihalla ihan nätisti; ei kiusaa ketään eikä riko paikkoja yms.

Ja must on jotenkin uskomatonta, että lasten kuullen suorastaan haukutaan! |O |O |O

Vittujen kevät suoraan sanoen! koskahan sitä sais sen asunnon jostain muualta? *huokaus*

Juuh, kuulostaa tutulta ! Ei se tarttekaan kuin yksi paskiainen siihen marmattamaan aina kun ilmaannutaan. Mutta mäpäs kävinkin tänään kattomassa taloa että voi olla että pian päästään pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
Jaa,ettei akat ole kade teille jostain?Tämä tuli ekaks mieleen. :whistle:
Törkeä nainen. :/

En tiiä.

Täs pihapiirissä on yks akka (sen kiusaajapojan äiti josta olen joskus kertonutkin), joka siis ihan järjestelmällisesti yrittää kääntää kaikki noi marttakerholaiset meittii vastaan. :/

No, onneks tässä asuu ihan fiksujakin tyyppejä, mutta toi tietty sisäpiiri (hahhaa! niitä löytyy myös meitin pihalta... :kieh: )... Kusipää akkoja kaikki tyynni.

Yhteistyössä