H
Hannele
Vieras
Mä haluan tehdä itsemurhan, mä haluan täältä pois. . . Mä en jaksa. . . .Miksi aina pitää jaksaa. . . . .????????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Mä haluan tehdä itsemurhan, mä haluan täältä pois. . . Mä en jaksa. . . .Miksi aina pitää jaksaa. . . . .????????
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mulla on välillä ihan samanlaisia tuntemuksia. Mietin et pitäiskö mennä lääkärille jutteleen, mut en jotenkin kehtaa... Haluan pitää kaikki kulissit aina pystyssä viimeseen asti.
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Mutku mä en jaksa enkä mä halua eikä mulla ole pienintäkään kiinnostusta hoitaa itseäni. . . .
Joo, tätä uhosin viime marraskuussa ja sitten olinkin suljetulla. . . .
Mä en ymmärrä miksi mun pitää jaksaa!!??? Mä tarvitsen teidän APUJA!!! Muuten mä en jaksa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Mutku mä en jaksa enkä mä halua eikä mulla ole pienintäkään kiinnostusta hoitaa itseäni. . . .
Mä en ymmärrä miksi mun pitää jaksaa!!??? Mä tarvitsen teidän APUJA!!! Muuten mä en jaksa![]()
Ja mitä sä et jaksa, mitä sellaista pahaa sulla on sellaista elämässäsi, mitä muilla ei ole? Pitäiskö elämän olla sulle kuin silkkiä vaan? Sä puhut vaan itsestäs! Mieti muitakin ihmisiä välillä!
Mietippä asioita hieman laajemmalta kantilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Mutku mä en jaksa enkä mä halua eikä mulla ole pienintäkään kiinnostusta hoitaa itseäni. . . .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Mä haluan tehdä itsemurhan, mä haluan täältä pois. . . Mä en jaksa. . . .Miksi aina pitää jaksaa. . . . .????????
Itsemurha on pahinta mitä voit tehdä toisille ihmisille! Oletko ajatellut tätä?
Sä ehkä pääset pois, kun et jaksa (mitä) ja jätät toiset tekemääsi helvettiin, miettimään ja elämään syyllisyyden kanssa!
Niiden on jaksettava? Sun on jaksettava oma elämäsi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Mutku mä en jaksa enkä mä halua eikä mulla ole pienintäkään kiinnostusta hoitaa itseäni. . . .
Ja mitähän apua sä kuvittelet palstan kautta saavasi, jos sulla ei ole des HALUA parantua tai hoitaa itseäs? Pieni ristiriita... Miten virtuaali-ihmiset sua pystyy auttamaan, jos ei sitä kerran saa tehdä ihmiset irl ( = oikeassa elämässä )?
Ja miksi sinun pitää saada päättää päiväsi, mutta jälkeen jäävien omaisten pitää elää tuskissaan tekosi jälkeen? Samalla tavalla heillä on sitten oikus sanoa samoin, että päätetään päivämme, kun emme tätä tuskaa kestä? Sitten teitä on samassa kuopassa koko suku...
Alkuperäinen kirjoittaja Shiny:Jotta voit saada apua, täytyy sun kertoa missä sitä apua tarvitset. Energiaa ei voi siirtää kas tuosta noin vain, konkreettista apua on helpompi antaa. Ja sitä konkreettista apua saa parhaiten, kun on oikeisiin paikkoihin yhteydessä. Ja jos on voimat lopussa, niin sekin auttaa että joku etsii puhelinnumeron ja painaa "soita". Mutta loputtomiin ei kannata vain väistellä tekemättömiä asioita tai hankalia tunteita. Se on omasta päästä kiinni, miten ne asiat kohtaa.
Toivon, että saat apua ja jaksamista kohtaamaan ne asiat, jotka elämästäsi tekee jaksamattoman tällä hetkellä. Mutta muista, että mitä pidempään pitkittää, sitä kauemmin rämpii pohjamudissa. Ja kun yrittää kurkottaa ylöspäin, helpotus saattaa olla todella lähelläkin. Voimia.
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Mutku mä en jaksa enkä mä halua eikä mulla ole pienintäkään kiinnostusta hoitaa itseäni. . . .
Ja mitä sä et jaksa, mitä sellaista pahaa sulla on sellaista elämässäsi, mitä muilla ei ole? Pitäiskö elämän olla sulle kuin silkkiä vaan? Sä puhut vaan itsestäs! Mieti muitakin ihmisiä välillä!
Miettisin jos pystyisin ja osaisin. En osaa enkä pysty, siinäpä se ongelman ydin. Ei ketään voi pakottaa uimaan järven poikki jos ei osaa uida. . .
Koska mulla on paha olla mä haluan pois!
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Mutku mä en jaksa enkä mä halua eikä mulla ole pienintäkään kiinnostusta hoitaa itseäni. . . .
Miettisin jos pystyisin ja osaisin. En osaa enkä pysty, siinäpä se ongelman ydin. Ei ketään voi pakottaa uimaan järven poikki jos ei osaa uida. . .
Alkuperäinen kirjoittaja hannele:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Mutku mä en jaksa enkä mä halua eikä mulla ole pienintäkään kiinnostusta hoitaa itseäni. . . .
Ja mitähän apua sä kuvittelet palstan kautta saavasi, jos sulla ei ole des HALUA parantua tai hoitaa itseäs? Pieni ristiriita... Miten virtuaali-ihmiset sua pystyy auttamaan, jos ei sitä kerran saa tehdä ihmiset irl ( = oikeassa elämässä )?
Ja miksi sinun pitää saada päättää päiväsi, mutta jälkeen jäävien omaisten pitää elää tuskissaan tekosi jälkeen? Samalla tavalla heillä on sitten oikus sanoa samoin, että päätetään päivämme, kun emme tätä tuskaa kestä? Sitten teitä on samassa kuopassa koko suku...
En tiedä mitä apua, keskustelua kenties. En jaksa lähteä mihinkään pois keskustelemaan. . .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:Mutku mä en jaksa enkä mä halua eikä mulla ole pienintäkään kiinnostusta hoitaa itseäni. . . .
Opettele uimaan, vesi kannattelee, räpiköi, niin jokainen oppii uimaan. Kaikki taidotko pitäisi tulla valmiina. Ei! Sä olet käsittänyt väärin. Aloita siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Shiny:Hei oikeastiko, olisitteko te ihmiset sillallakin kannustamassa ihmistä hyppäämään? "hyppää vain, jos et kehtaa ajatella mitä muut siitä ajattelevat ja miten he siitä kärsivät" ??
Muiden muistaminen ja ajatteleminen voi olla herätys kyllä itsemurhaa aikovalle, mutta eiköhän siinä eniten auttaisi oikeasti se kyseisen henkilön huomioiminen ja auttaminen? Eikös täällä kuitenkin eletä oman itsensä takia? Itseltäänhän itsemurhaa suunnittele sen hengen meinaa viedä, eikä muilta.