mä haluan muuttaa kotiseudulleni,mutta mies ei:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
ite haluan pois täältä kaupungista,mut mies ei..asunu ikänsä täällä..minä nyt 5vuotta hänen kanssaan ja kahen lapsen. haluan muuttaa omalle kotiseudulle ,en tykkää yhtään asua täällä...mut mies ei lähe...mitenhän saisin sen muuttamaan mielensä et muutettas pois täältä...

Et mitenkään. Jos haluat maalle ja toinen haluaa olla kaupungissa, et mitenkään.

Meillä onneksi mieskään ei halua mistään hinnasta maalle, vaikka on maalta kotoisin. Minä olen kaupunkilainen, enkä lähtis maalle kuin kilon palasina. Mikään perustelu tai taivuttelu ei auttais. Valitan.

meillä päin vastoin.. mä oon kaupungista mies maalta.. muutettiin sitten miehen tahdosta maalle.. ja musta tuntuu että mä kuolen tänne jos en pian pääse takaisin kaupunkiin... ja mies ei vaan halua edes vähän ymmärtää vaan on aina vihainen kun teen usein reissuja sinne kaupunkiin...

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;26546392:
ite haluan pois täältä kaupungista,mut mies ei..asunu ikänsä täällä..minä nyt 5vuotta hänen kanssaan ja kahen lapsen. haluan muuttaa omalle kotiseudulle ,en tykkää yhtään asua täällä...mut mies ei lähe...mitenhän saisin sen muuttamaan mielensä et muutettas pois täältä...

Miehellä on työpaikka ja sosiaalinen elämä kaupungissa. Onko sulla muita perusteita muuttaa maalle kotiseudulle kuin kaipuu kotiin? Oletko kotiäitinä? Silloin sulla ei ole mitään nokan koputtamista asiaan.

En mäkään kyllä muuttais mistään hinnasta miehen kotiseudulle, jossain vaiheessa mies puhus että pitäis sinne muuttaa mutta ois saanu kyllä lähteä yksin.

ei onnistu helpolla.. teidän olis pitänyt muuttaa jo heti suhteen alussa. :-/
Jos saisitkin miehen suostuteltua niin voisi olla tuskaista jos ei sitten kuitenkaan viihtyisi.
Olisko joku kompromissi mahdollinen? Joku ihan muu kaupunki? tai vaikka vähän matkan päähän kaupungista?

[QUOTE="vieras";26546414]Ymmärrän täysin miestäsi. Kukapa sitä landelle haluaa vailla Citymarkettia, Prismaa, Anttilaa yms. peruspalveluita.[/QUOTE]

Asun "maalla" ja citymarkettiin on matkaa 500m ja prismaan 800m, anttilaan on kyllä 70km, mutta netanttila löytyy tuosta netistäkin ja posti toimittaa ostokset ovelle.

[QUOTE="vieras";26546429]Asun "maalla" ja citymarkettiin on matkaa 500m ja prismaan 800m, anttilaan on kyllä 70km, mutta netanttila löytyy tuosta netistäkin ja posti toimittaa ostokset ovelle.[/QUOTE]

niin no sulla on tuuria sitten... mä asun maalla ja täällä ei oo citymarkettia tai prismaa.. lähin on naapurikaupungissa jonne matkaa 40km. lähimpään ruokakauppaan s-markettiin 18km.

[QUOTE="vieras";26546429]Asun "maalla" ja citymarkettiin on matkaa 500m ja prismaan 800m, anttilaan on kyllä 70km, mutta netanttila löytyy tuosta netistäkin ja posti toimittaa ostokset ovelle.[/QUOTE]

mitä sitten?

[QUOTE="maisa";26546459]niin no sulla on tuuria sitten... mä asun maalla ja täällä ei oo citymarkettia tai prismaa.. lähin on naapurikaupungissa jonne matkaa 40km. lähimpään ruokakauppaan s-markettiin 18km.[/QUOTE]

No näköjään.

Siwa, grilli, kioski, parturi jne, on tossa 100 metrin päässä

Yhteistyössä