Mä haluisin jotain tosi ikävää tapahtuvan miehelleni!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turpaan vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja AC:
Haluan ettei nää lapsia, jos se vaikka sais hänet tajuumaan, mitä saa aikaan käytöksellään. Ja uhkaa lyödä minua jos tulen joskus jonkun uuden kollin kanssa häntä vastaan yms...

Toi ei ole lapsia kohtaan oikein.

Lastenvalvojalla huoltajuus- ja elatusasiat. Soita sinne, sovi aika ja mene käymään.
Teillä ilm. yhteishuoltajuus? Yksinhuoltajuuden saa vain tosi painavista syistä, muutoin sitä ei kovin herkällä lähdetä muuttamaan.

Miehellä ennestään tyttö 10v. Eroivat tytön äidin kanssa tytön ollessa 1. Sen jälkeen ei ole isänsä luona ollut yhtään yötä, ennen kuin minä tulin kuvioihin. On ollut miehen vanhempien luona melkeen joka toinen viikonloppu, siellä mies on silloin tällöin nähnyt tyttöään. Ja mies kertoi minulle että hänellä ylipäätään on tytär vasta kun odotin jo yhteistä esikoistamme.

Tuo ei riitä yksinhuoltajuudelle syyksi, jos teillä on yhteishuoltajuus. Miehen pitäs olla suurinpiirtein lapsikaappaaja tms, että saat yksinhuoltajuuden.

Sinuna ottasin myös lastensuojeluun yhteyttä. Perheneuvola on yks paikka myös.

Alkuperäinen kirjoittaja Vai:
Sä oot ap sallinut tollasen luuserin käyttää lapsiis henkistä ja fyysistä väkivaltaa? Oot varmaan niin tahdoton muija et jäät ukkos luo asumaan anyway

en mä olen nyt yrittämiseni yrittänyt, siis riidellään päivittäin, yksi päivä lillui keittiön lattia kolmesta vuuallisesta kinkkukiusausta, kun oli vähän kränää, mä olen henkisesti niin väsy tähän ainaseen riitelyyn että, ei musta itsestänikään ole noille läpsille hyväksi äidiksi näin, kaikki hoidan, mutta rutiininomaisesti, enkä halua sen menevän niin, mä haluan pystyä olemaan lapsille hyvä äiti!

Haluan ettei nää lapsia, jos se vaikka sais hänet tajuumaan, mitä saa aikaan käytöksellään. Ja uhkaa lyödä minua jos tulen joskus jonkun uuden kollin kanssa häntä vastaan yms...

Toi ei ole lapsia kohtaan oikein.

Lastenvalvojalla huoltajuus- ja elatusasiat. Soita sinne, sovi aika ja mene käymään.
Teillä ilm. yhteishuoltajuus? Yksinhuoltajuuden saa vain tosi painavista syistä, muutoin sitä ei kovin herkällä lähdetä muuttamaan.

Miehellä ennestään tyttö 10v. Eroivat tytön äidin kanssa tytön ollessa 1. Sen jälkeen ei ole isänsä luona ollut yhtään yötä, ennen kuin minä tulin kuvioihin. On ollut miehen vanhempien luona melkeen joka toinen viikonloppu, siellä mies on silloin tällöin nähnyt tyttöään. Ja mies kertoi minulle että hänellä ylipäätään on tytär vasta kun odotin jo yhteistä esikoistamme.

Tuo ei riitä yksinhuoltajuudelle syyksi, jos teillä on yhteishuoltajuus. Miehen pitäs olla suurinpiirtein lapsikaappaaja tms, että saat yksinhuoltajuuden.

Sinuna ottasin myös lastensuojeluun yhteyttä. Perheneuvola on yks paikka myös.

Mutta onko asialla vaikutusta jos on kyllä yhteishuoltajuus, mutta ollaan siis vain avoliitossa, ei avioliitossa?

Mutta onko asialla vaikutusta jos on kyllä yhteishuoltajuus, mutta ollaan siis vain avoliitossa, ei avioliitossa?

Yhteishuoltajuus on se mitä nyky-Suomessa kannatetaan, jos ei aviossa olla. Jos mies ei ole täysläpimätä ihminen, joka on täys juoppo, narkkari yms, niin yhteishuoltajuutta puolletaan.
Toki voit lähteä käräjäoikeudelta hakemaan yksinhuoltajuutta, mutta en uskoisi hirveästi olevan mahdollisuuksia. Se vie aikaa ja rahaa.
Lähihuoltajuus on taas sitten asia erikseen. Oletetaan, että sulle jää lähihuoltajuus (lapsi/lapset sulle siis) ja mies haluaa riitauttaa tämän. Se on täysin mahdollista. Perheneuvolassa voi asiasta neuvotella. Jos ei sopimukseen pääse, niin käräjäoikeuden kautta.

Teidän pitäs miettiä myös tapaamissopimusta elatusmaksujen lisäksi.

Olisi kyllä, mutta en mä tohon mieheen rakastunut. Toi on vaan joku hullu joka saa mut aina asiasta kun asiasta raivon partaalle.

Anteeksi, tää lause osui silmiini.. Siis onko mies muuttunut tän kolmen vuoden aikana? Vai etkö ole ollutkaan rakastunut?
Eikö mitään viitteitä siis ole ollut tästä käytömallista? siis tytär 10v jne jnejne

Siinä mielessä peesaan "en ymmärrä"-nimimerkkiä...

Muuten toivon ettei lapset todella joudu välikappaleiksi, olen valitettavasti nähnyt erään tapauksen jossa äiti haukkumalla haukkuu isää lapselle niin ettei lapsi enää halua nähdä isäänsä kun "äiti sanoo että se on tyhmä.."

Aikuisten asiat on aikuisten..

Yhteistyössä