V
Vai
Vieras
Sä oot ap sallinut tollasen luuserin käyttää lapsiis henkistä ja fyysistä väkivaltaa? Oot varmaan niin tahdoton muija et jäät ukkos luo asumaan anyway
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja AC:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Haluan ettei nää lapsia, jos se vaikka sais hänet tajuumaan, mitä saa aikaan käytöksellään. Ja uhkaa lyödä minua jos tulen joskus jonkun uuden kollin kanssa häntä vastaan yms...
Toi ei ole lapsia kohtaan oikein.
Lastenvalvojalla huoltajuus- ja elatusasiat. Soita sinne, sovi aika ja mene käymään.
Teillä ilm. yhteishuoltajuus? Yksinhuoltajuuden saa vain tosi painavista syistä, muutoin sitä ei kovin herkällä lähdetä muuttamaan.
Miehellä ennestään tyttö 10v. Eroivat tytön äidin kanssa tytön ollessa 1. Sen jälkeen ei ole isänsä luona ollut yhtään yötä, ennen kuin minä tulin kuvioihin. On ollut miehen vanhempien luona melkeen joka toinen viikonloppu, siellä mies on silloin tällöin nähnyt tyttöään. Ja mies kertoi minulle että hänellä ylipäätään on tytär vasta kun odotin jo yhteistä esikoistamme.
Alkuperäinen kirjoittaja Vai:Sä oot ap sallinut tollasen luuserin käyttää lapsiis henkistä ja fyysistä väkivaltaa? Oot varmaan niin tahdoton muija et jäät ukkos luo asumaan anyway
Alkuperäinen kirjoittaja AC:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja AC:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Haluan ettei nää lapsia, jos se vaikka sais hänet tajuumaan, mitä saa aikaan käytöksellään. Ja uhkaa lyödä minua jos tulen joskus jonkun uuden kollin kanssa häntä vastaan yms...
Toi ei ole lapsia kohtaan oikein.
Lastenvalvojalla huoltajuus- ja elatusasiat. Soita sinne, sovi aika ja mene käymään.
Teillä ilm. yhteishuoltajuus? Yksinhuoltajuuden saa vain tosi painavista syistä, muutoin sitä ei kovin herkällä lähdetä muuttamaan.
Miehellä ennestään tyttö 10v. Eroivat tytön äidin kanssa tytön ollessa 1. Sen jälkeen ei ole isänsä luona ollut yhtään yötä, ennen kuin minä tulin kuvioihin. On ollut miehen vanhempien luona melkeen joka toinen viikonloppu, siellä mies on silloin tällöin nähnyt tyttöään. Ja mies kertoi minulle että hänellä ylipäätään on tytär vasta kun odotin jo yhteistä esikoistamme.
Tuo ei riitä yksinhuoltajuudelle syyksi, jos teillä on yhteishuoltajuus. Miehen pitäs olla suurinpiirtein lapsikaappaaja tms, että saat yksinhuoltajuuden.
Sinuna ottasin myös lastensuojeluun yhteyttä. Perheneuvola on yks paikka myös.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta onko asialla vaikutusta jos on kyllä yhteishuoltajuus, mutta ollaan siis vain avoliitossa, ei avioliitossa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olisi kyllä, mutta en mä tohon mieheen rakastunut. Toi on vaan joku hullu joka saa mut aina asiasta kun asiasta raivon partaalle.