Mä haluisin koskettaa miestä, olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja No name
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

No name

Vieras
Seksissä vapautuneempi mutta en pysty koska mies on mua haukkunut vuosien aikana niin pahasti ulkonäköö, painoa että ne sanat pyörii mun päässä. Vaikka olen jo laihtunut, mies yrittää sanoa kauniisti välillä mutta ei, en usko sitä koska se suutuspäissään taas haukkuu. Yritän puhua sille että tämän suhteen on muututtava, sun on saatava mun itsetunto takaisin sun kanssa, ni se vaan plaa plaa, mitä puhuttavaa meillä muka on. Johtuuko tämä mun häpeily, en näytä tunteita niin miehen haukkumisista vai onko sen mun päässäni vika?

Sanopas miehelle, että ehkä tää homma voisi toimia, että hakisit sen itsetunnon kohotuksen jostain muualta, kun sitä ei omalta ukolta saa... Jollei sittenkään tajua niin ukko kiertoon :)

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Kuulostaa tutulta.. itse olen jo eroa aatellut :( Miten tollasen miehen kanssa voi elää?

Kyllä me sovussakin eletään mutta vähintään kerran viikossa kunnon tappelu, mulla on niin paha olla kun mun mielikuvituksin on ruvennu ihan naurettavaks laukkaan. Kuvittelen etten löydä enään ketään, oon sinkku koko ajan. Pääsenköhän jaloilleni itseni kanssa jos lähden. Ois kiva purkaa sydäntäänkin jollekkin, itkee ja huutaa, puhua että helpottaa mutta kun ei kehtaa apuakaan mistään hakea.

Alkuperäinen kirjoittaja No name:
Kyllä me sovussakin eletään mutta vähintään kerran viikossa kunnon tappelu, mulla on niin paha olla kun mun mielikuvituksin on ruvennu ihan naurettavaks laukkaan. Kuvittelen etten löydä enään ketään, oon sinkku koko ajan. Pääsenköhän jaloilleni itseni kanssa jos lähden. Ois kiva purkaa sydäntäänkin jollekkin, itkee ja huutaa, puhua että helpottaa mutta kun ei kehtaa apuakaan mistään hakea.

Sama juttu.. Toisaalta minua jo vähän alkaa kiinnostamaan se eläminen yksin, meillä tosin pieni lapsiki vielä. Lapsen kannalta harmittaa ihan älyttömästi ja poden huonoa omatuntoa, jos eroaisin. Luultavasti itse kyllä en enää kehenkään mieheen luottais..

Eikä tosiaan kavereillekaan viitti sanoa.. Paremminkin tuntuu siltä, et ketään ei kyllä pahemmin kiinnostakaan.

Yhteistyössä