Mä haluuuuun romantiikkaa ja ihastusta mun elämään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amor, huhuu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amor, huhuu?

Vieras
Mistä ihmeestä tavallinen nätti sinkkuäiti semmoista löytää? Elävässä elämässä ja nettitreffeiltä löytyy vaan niitä, jotka pelailee mutteivät oikeasti ole tosissaan. Ja mä en jaksais enää pelejä, tahtoisin jotain pysyvämpää.
Mut mistä? Enkä tasan ala käymään missään perhostuskurssilla vain bongatakseni sieltä jonkun.

olen miettiny samaa.ootko minkä ikänen?ite olen 30 ja ei kyllä jaksais baareista alkaa ettimään ketään,siellä kaikki on vaan yhden asian perässä.kaikki kaverit jo niin omissaan et ei ne ees lähde minnekään.

Mun yksi kaveri oli useamman vuoden yksin, ei löytänyt ketään sopivaa. Yksi meidän ystävä järjesti miehensä kaverin kanssa sokkotreffit!Ja siitä se sitten lähti :) Nyt puolen vuoden seurustelun jälkeen hankkivat yhteistä asuntoa ja ovat todella rakastuneita ja onnellisia. Voisiko jonkun ystävän kautta järjestää treffejä? Eihän niissä mitään menetä jos käy, voi saada vaikka uuden kaverin elämään jos ei muuta :)

[QUOTE="vieras";24328459]voiko lavatansseihin mennä jos ei osaa tanssia?[/QUOTE]

Toki voi, mut sillon kynnys itse toimintaan (eli tanssiin) lienee korkeampi. Tietysti tekemällä oppii, varsinkin jos on motivaatiota. tai sitten kurssin kautta.

[QUOTE="vieras";24330152]Toki voi, mut sillon kynnys itse toimintaan (eli tanssiin) lienee korkeampi. Tietysti tekemällä oppii, varsinkin jos on motivaatiota. tai sitten kurssin kautta.[/QUOTE]

ajattelin vaan jos siellä tapais jonku nuoren salskean miehen joka hakee tanssimaan ni onhan se harmi kieltäytyä ja sanoa etten osaa tanssia ni kaikkihan ne ihmettelee et miks sit olen lavatansseissa.

[QUOTE="vieras";24330184]ajattelin vaan jos siellä tapais jonku nuoren salskean miehen joka hakee tanssimaan ni onhan se harmi kieltäytyä ja sanoa etten osaa tanssia ni kaikkihan ne ihmettelee et miks sit olen lavatansseissa.[/QUOTE]

Siitähän saa hyvän opettajan. ;) Ja jutun juurta.

[QUOTE="vieras";24330184]ajattelin vaan jos siellä tapais jonku nuoren salskean miehen joka hakee tanssimaan ni onhan se harmi kieltäytyä ja sanoa etten osaa tanssia ni kaikkihan ne ihmettelee et miks sit olen lavatansseissa.[/QUOTE]

Aina voi sanoa et on vain illan artistin fani tai jos ei fani niin tullut vain kuuntelemaan musiikkia. Ja joo, voi kysyä myös että huvittaisiko hakijaa opettaa kokematonta :) Jos nimittäin hakija kiinnostaa, jos ei kiinnosta niin kieltäydyt tanssista ja halutessasi voit antaa tuon faniselityksen.

[QUOTE="vieras";24330222]Aina voi sanoa et on vain illan artistin fani tai jos ei fani niin tullut vain kuuntelemaan musiikkia. Ja joo, voi kysyä myös että huvittaisiko hakijaa opettaa kokematonta :) Jos nimittäin hakija kiinnostaa, jos ei kiinnosta niin kieltäydyt tanssista ja halutessasi voit antaa tuon faniselityksen.[/QUOTE]

tää onkin hyvä kikka:jes menee testiin jos joskus lavatannseihin menen.

[QUOTE="vieras";24330260]tää onkin hyvä kikka:jes menee testiin jos joskus lavatannseihin menen.[/QUOTE]

Suosittelen. Siellä pyörii monenlaista tallaajaa, ekalla kertaa voi olla jopa järkyttynyt "tarjonnasta", mutta kun sinnikkäästi käy, niin johan alkaa jyviä erottua akanoista. Se on myös suht turvallinen paikka tutustua ihmisiin.

[QUOTE="vieras";24330280]Suosittelen. Siellä pyörii monenlaista tallaajaa, ekalla kertaa voi olla jopa järkyttynyt "tarjonnasta", mutta kun sinnikkäästi käy, niin johan alkaa jyviä erottua akanoista. Se on myös suht turvallinen paikka tutustua ihmisiin.[/QUOTE]

mullapa on vielä yks kaveri joka sano et lähe hänen kanssaan ku oma mies tykkää tanssia.Ehkä enskesänä(nyt on just tullu ero).

Jaa-a, vaikeaa tuo on lapsettomalle sinkullekin. :D

Mitä vaikeaa siinä on? Viime viikollakin yritin kävellä junalle keskustassa ja yksi tyyppi yritti pysäyttää mut siinä. Sanoi, että haluaa jutella just mun kanssa, mennään jonnekin. Kerran toinen kaveri meni mun edeltä lähikaupasta ulos ja ootteli mua siellä pakkasessa ja ois halunnut seurata mua minne vaan. Tunkua ois, mut ku ei kiinnosta. Tai riippuu tietty kuka yrittää tunkea seuraan. :D Olen nirso.

Yhteistyössä