Yritin laittaa sitä päiväunille: mies häipy pelaan, mä edelleen kipeenä ja vauva kitisi väsymystään. Ei nukahtanut sänkyyn, nukahti kyll tissille mutt heräs kun yritin siirtää, ja sängyssä ei nukkunut, ei sitt millään, vaikka mä taputtelin ja paijailin ja olin välillä poissa ja soitin soittorasiaa ja kaikkea. Mulla meni hermo, ja mietin ett tän on pakko nukkua nyt kun jätkäkin nukkuu, ett saan olla rauhassa, tai oltava ainakin hiljaa. Mä en oo ikinä nukuttanut tuota neitiä ulos, mutt nyt puin sille kuteet niskaan, pakkasin rattaisiin ja rattaat partsille: ei se nukahtanut heti, mutt hiljeni, oli selvästi ihan hämmennyksissä: katseli silmät suurina pitkin vaunun kuomua ja oli ihan liikkumatta ja hiljaa. Mitä ihmettä, päiväuniaikaan istumaan ulos rattaisiin? Viel liikkumattomiin rattaisiin??!!
No nyt se nukahtikin, ei päästänyt ääntäkään koko aikana kun rattaissa istui. :saint:
Ens kerralla se tietää jo ja osaa laittaa hanttiin. Mutt tää meni aika kivuttomasti. B)
No nyt se nukahtikin, ei päästänyt ääntäkään koko aikana kun rattaissa istui. :saint:
Ens kerralla se tietää jo ja osaa laittaa hanttiin. Mutt tää meni aika kivuttomasti. B)