Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuta korpeen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuta korpeen
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:no kohta vastapainoksi voit sitten kuunnella lumityötraktoreiden ääniä aikaisin aamulla. =)
ja joku sitten valittaa kun jossakin naapurissa lapset parkuu muuloinkin kuin lailliseen aikaan.
Ihmisillä on erilaiset elämät, elämäntilanteet ja elämänarvot. Kirkonkellot sentään soi vasta vaille kymmenen, joka noin keskimäärin kuitenkin on yleinen valveillaoloaika. Eikä koko maailmaa voi kukaan pyytää hiljenemään juuri sen oman aikataulun mukaan vaan nuo ajat on noin keskimäärin, esim ne kerrostalojen hiljaisuusajat.
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Mä inhoan kirkkoa ihan muutenkin, tuo kellojen kajahtelu on vain tekosyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Mä inhoan kirkkoa ihan muutenkin, tuo kellojen kajahtelu on vain tekosyy![]()
Mäki inhoan tupakoitsijoita,mutta eivät vaan muuta pois
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:siihen kellojen soittoon tottuu... me asutaan ihan kirkon vieres, enkä enään ees huomaa ku ne kellot soi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Mä inhoan kirkkoa ihan muutenkin, tuo kellojen kajahtelu on vain tekosyy![]()
*lähtee tupakalle*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Mä inhoan kirkkoa ihan muutenkin, tuo kellojen kajahtelu on vain tekosyy![]()
*lähtee tupakalle*
Hyvä kun sentään tajusit pointtini sun suhteen
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
ai olet siis asunut jo keski-euroopassa =)
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Juuh ja mikä-mikä-maassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Juuh ja mikä-mikä-maassa![]()
se siitä sivistyksestä =) Helvetia löytyy Sveitsistä.