mä ja mun vessafobia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi kakka mun kans
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi kakka mun kans

Vieras
Oon töissä ainoana naisena, ja mä en vaan voi / kehtaa mennä vessaan...pelko et joku tulee mun jälkeen sinne. Kiusallista....

Muuten olen ihan normi-tasapainoinen ihminen...mut tää!!! Että ketuttaa tämmöinen tyhmyys. ja se ei auta et vaan menee, kun ei siitä mitään tuu...

anteeksi että jaoin tän homman teidän kanssa. Täällä odotan et toimisto tyhjenisi ruokatunniksi et voisin yrittää mennä...

Mä olen naistyöpaikassa ja olisinko 10v vuoden aikana käyny kerran kakalla töissä ( silloin oli kaamee ripuli antibiootista :)). En vaan pysty, enkä oikein muuallakaan vieraissa paikoissa, esim. Joku huoltsikan vessa on ihan nou . Mut vaikka hotellissa tai mökillä perheen kans ei mitään ongelmaa :) ihan pöljä juttu...

mulle kelpais huoltsikan vessa missä voi olla ns randomina...kukaan ei sua tunne siel... Ja joo, ihan molempia tarpeita olis aina silloin tällöin käytävä tekemässä.. :/ Nytkin maha ihan kipeänä!!

Mä olen kolmeannessa työpaikassani, jossa ei ole lisäkseni muita naisia. Miesvoittoinen ala, siis, mutta en ole koskaan ajatellut etteikö voisi vessassa käydä :D
Mulle on opetettu pienestä asti, että hienotkin rouvat käyvät paskalla, enkä jaksa uskoa että se on näin 2000-luvulla kellekään mikään yllätys ;)

Yhteistyössä