Mä jään yksin... kuinkahan pärjään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

apsis

Aktiivinen jäsen
20.04.2008
2 799
0
36
Eli mies lähtee työreissulle ainakin 3 viikoks. Mä jään tytön 2v ja kahden koiran kanssa... Lokakuussa on toisen lapsen l.a...
Me ei olla ikinä oltu viikonloppua pitempään erossa.
Mä tiedän et tuun oleen välillä väsyny ja tyttö huutaa isänsä perään vähintään viis kertaa päivässä.
Pärjätäänhän me kun on pakko ja olenkin aina hoitanut koirat yksin ja paljon tytönkin ja kauppareissut...
mut silti mua vähän pelottaa...

Jep kyllä sitä pärjää :hug: Meillä poika 5v. tyttö kohta 4kk ja yks rasavilli samojediuros siihen päälle :D meillä isäntä on merimies ammatiltaan ja säännöllisesti puolet ajasta pois ja puolet kotona. Ja hyvin pärjätään tsemppiä vaan :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Eli mies lähtee työreissulle ainakin 3 viikoks. Mä jään tytön 2v ja kahden koiran kanssa... Lokakuussa on toisen lapsen l.a...
Me ei olla ikinä oltu viikonloppua pitempään erossa.
Mä tiedän et tuun oleen välillä väsyny ja tyttö huutaa isänsä perään vähintään viis kertaa päivässä.
Pärjätäänhän me kun on pakko ja olenkin aina hoitanut koirat yksin ja paljon tytönkin ja kauppareissut...
mut silti mua vähän pelottaa...

ehkä on aikakin opetella... hyvä se on osata pärjätä yksinkin.

joopa joo; Juu, mä tiedän et jotku joutuu pärjäämään ilman miestä ja jotku haluuki olla ilman miestä ja kaikki ei saa lapsia eikä koiraa vaik kuinka haluis jne...
Mä vaan en oo joutunu oleen ennen ilman miestä,enkä myöskään oo halunnu ja tiedän tietenki et pärjään,ku pakkohan se on, mut uus tilanne nyt vaan vähän jännittää/pelottaa
=)

Yhteistyössä