Mä kaipaan nyt tsemppaamista kun laiskottaa, vaikka pitäis, pitäis ja pitäis.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mun on nyt ihan oikeesti PAKKO laittaa nuo pieneksi jääneet vaatteet myyntiin huutikseen tai johki. Mutta kun siinä on niin megasuuri työ.

Mä olen tätä nyt jo NIIN monta päivää lykännyt etten enää voi. Tai siis kai mä voisin...ihan vaan pikkasen :ashamed: Mutta toisaalta ei ne täältä katoa mihkään jos en nyt rupea niitä eteenpäin tyrkkäämään.

Niiden esiin kaivaminen, silittäminen, kuvaaminen, selostaminen jne. jne...se vaan on niin kova duuni. Oisko se kirppis sittenkin helpompi? Jos vaan silittäis, hinnottelis, henkaroitteis (mulla on kotona vauvahenkareita niin paljon ettei lopu kesken) ja laittais pahvilaatikkoon ja sitten vaan ripustaisin ne kirppiksellä rekkiin. Toisaalta siellä osa niistä tahriintuu, jotkut katoaa ja pöytää pitää siivota useasti.

Äh. Potkaskaa mua takapuoleen. Kiitos.

No niin, jokos sä sait ne laitettua? Melkein tunti ollut aikaa;) Kai ainakin puolet on jo kuvattu? Ja oikeesti, en mä ikinä silitä huutista varten (enkä kyllä muutenkaan juurikaa), kyllä niitä silti huudetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
No niin, jokos sä sait ne laitettua? Melkein tunti ollut aikaa;) Kai ainakin puolet on jo kuvattu? Ja oikeesti, en mä ikinä silitä huutista varten (enkä kyllä muutenkaan juurikaa), kyllä niitä silti huudetaan.

No en mä oo vielä alottanut :ashamed:

Mutta mulla on hyvä (teko)syy...mä aloin kuvaamaan uusia löytöjä blogiin. Eli mä kyllä kuvaan vaatteita, vaikkakaan en niitä mistä pitäis päästä eroon :whistle:

:laugh:

Mä luovuin kokonaan toivosta saada osa neidin vaatteista huutikseen. Otin jätesäkin, vippasin kaikki sinne ja ensi viikon mammakerhos saavat sitten toiset äidit katsoa, joskos heidän tytöilleen jotain siitä löytyisi. Loput aattelin sitten kylmästi heittää vaikka SPR:lle...

Alkuperäinen kirjoittaja pat:

Mä luovuin kokonaan toivosta saada osa neidin vaatteista huutikseen. Otin jätesäkin, vippasin kaikki sinne ja ensi viikon mammakerhos saavat sitten toiset äidit katsoa, joskos heidän tytöilleen jotain siitä löytyisi. Loput aattelin sitten kylmästi heittää vaikka SPR:lle...

Mä löysin vielä helpomman keinon. Soitin lähimmälle kirppikselle ja tulivat oikein kotoa hakemaan kun oli 5 jätesäkillistä vaatteita.
Mun osuus hyväntekeväisyyteen on nääs katettu nyt ainakin 10Ksi vuodeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja pat:

Eräs palstalainen kävi meillä pari viikkoa sitten lastenvaateostoksilla ja lähti kotiin ikean kassi täynnä vaatteita...jotta tosiaan kaikkein kätevintä on jos joku kävis kotosalta ne hakemassa tai jos tosiaan veis ne johki mammakerhoon tjts. Mutta mä en käy mammakerhoissa...pitäisköhän alkaa käymään :laugh:

Tosin sitten kun joku muu tois omiaan näytille, niin johan pomppais. Toisin sieltäkin varmasti enempi kotiinpäin, kuin mitä veisin sinne :ashamed:

Tuo lahjoittaminen ois tietysti omalla tapaa kiva, mutta jos mä meinaan jatkossakin ostella paljon kirppiksiltä uusia vaatteita niin pitää vanhoista saada muutama ropo takaisinpäin :D

Ite taas en kehtaa noita neidin vaatteita laittaa myyntiin, kun ollaan ne saatu. Nytkin sai juhannuksena ison vapaa valinnan kassillisen jotain merkkivaatteita kaikilla prinsessa hörhelöillä... Talvitakissakin oli oikein jokin turkiskaulus!!!
Jos kuitenkin joku mammakerhon väestä jotain haluaa niistä maksaa niin ok, mutta yleensä olen pyytänyt tilalle poikien vaatteita :D

Uusimmat

Yhteistyössä