Mä katselin eilen sitä groupia "naisen pitää olla nainen, lautaa saa k-raudastakin"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
..ja mietin vaan niitä kuvia katsellessa, että taitaa olla pikkusen vinoutunut tuo miesten naiskuva. Suurin osa niistä kuvien mimmeistä oli 175cm 45kg ja varustettu e-kupin silikoneilla.

Ajattelin tehdä vastaryhmän, "ennen miehet oli rautaa, nykyään sitä täytyy hakea rautakaupasta" :headwall:

Kun mä olin nimenomaan ymmärtänyt, että se on tarkoitettu muodokkaille ja reheville naisille, ei millekkään pumpattavan barbaran näköisille.. Tai siis niistä muodokkaista ja rehevistä naisista pitäville :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
ja täällä vielä porukka jaksoi inttää, että se on ryhmä on laihuutta vastaan...

niin no siis, eikös se isotissisiä akkoja ihannoi se ryhmä? näin mie olen ymmärtäny.

Ööö jooh, mut isoja tissejä toooodella hoikalla rungolla. Noi kuvat ainakin antaa ymmärtää näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Kun mä olin nimenomaan ymmärtänyt, että se on tarkoitettu muodokkaille ja reheville naisille, ei millekkään pumpattavan barbaran näköisille.. Tai siis niistä muodokkaista ja rehevistä naisista pitäville :)

siis perinteisesti tuo sanonta on tarkoittanut tissittömiä naisia.. sillä ei ole mitään tekemsitä rehevyyden kanssa vaikak niin kovasti halutaankin uskoa

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

siis perinteisesti tuo sanonta on tarkoittanut tissittömiä naisia.. sillä ei ole mitään tekemsitä rehevyyden kanssa vaikak niin kovasti halutaankin uskoa

Mutta siis siellä oli ainakin yhden silikonitissiblondin kuvassa tekstinä jotain tyyliin "noh tässä on ainakin mistä ottaa kiinni :P ". Siis se mimmi oli varmasti 20 cm mua pidempi ja 15 kg laihempi :D Mutta tosiaan e-kupin daisarit.

Yhteistyössä