Mä kävin perjantaina......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
suomessakin myytiin vielä reilu 10v. sitten piltin ja bonan valmistamia mehuja, jotka oli tehty vauvoille 4kk alkaen. ruotsin puolelta noita mehuja saa vieläkin.
itse en mehuja antaisi kuin ihan poikkeustilanteissa.

Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
onko pieni sairas,vai miksi mehua pitää antaa? =)

ei hän ole sairas!Mut Hipp mehussa on paljon vitamiineja!Se on tehtty vauvoen varten :heart:

ei kannata kaikkee uskoo,mitä purkin kyljessä lukee, ton ikänen vauva saa kaikki vitamiinit jekovitistä ja äidinmaidosta.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
onko vauvasi kuumeessa kun annat mehua?
ei,ei,ei!!!Mut mehussa on vitamiineja ja se on mun mielestä aika hyvää,ainakin vauva tykkää ja hän on tytyväinen kun saa mehua,se on pää asia ;) :heart:

ei hän ole sairas!Mut Hipp mehussa on paljon vitamiineja!Se on tehtty vauvoen varten :heart:

ei kannata kaikkee uskoo,mitä purkin kyljessä lukee, ton ikänen vauva saa kaikki vitamiinit jekovitistä ja äidinmaidosta. ei mull ole äidinmaitoa,mä olin imettänyt hänet vain 6kk asti,eli aika vähään :ashamed: :ashamed: :ashamed:

ei kannata kaikkee uskoo,mitä purkin kyljessä lukee, ton ikänen vauva saa kaikki vitamiinit jekovitistä ja äidinmaidosta.
ei mull ole äidinmaitoa,mä olin imettänyt hänet vain 6kk asti,eli aika vähään

ei mull ole äidinmaitoa,mä olin imettänyt hänet vain 6kk asti,eli aika vähään
luulin että kysessä on 4kk ikäinen vauva kelle annat kehua :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
suomessakin myytiin vielä reilu 10v. sitten piltin ja bonan valmistamia mehuja, jotka oli tehty vauvoille 4kk alkaen. ruotsin puolelta noita mehuja saa vieläkin.
itse en mehuja antaisi kuin ihan poikkeustilanteissa.
No ilmankos en niitä mistään löytänyt, kun pari vuotta sitten koitin likalle ostaa sitä luumumehua leikkauksen jälkeisen ummetuksen helpottamiseksi. Noh, luumusoseita onneksi löytyi.

Yhteistyössä