Mä kun luulin olleeni niin fiksu ostaessani noi akkukäyttöiset junat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Puhun siis tommosesta puisesta junaradasta ja vetävistä vetureista... Ajattelin että mehän voitetaan siinä kun ei tarvitse ostaa koko ajan uusia pattereita juniin.... Mut nyt kahden kuukauden leikkimisen jälkeen kun veturit on kokeneet ties mitä, ovat vähän vinksallaan eivätkä siis pysy radalla kunnolla ja toiseen on tullut vikaa ilmeisesti siksi kun lapset rykivät akkuja irti kun silmä välttää niin... Seuraavaksi taidan ottaa ja ostaa vaan niitä patterikäyttöisiä... Näin sitä kantapään kautta taas oppi jotain.. 50 euroa vähän niinku kankkulan kaivoon, vaikka ei mikään iso raha olekaan niin kyllä se vähän nyppii..

Kuulostaa samalta kuin meillä. Lapset siis mieluummin työntävät niitä junia itse, kuin istuvat vieressä katsomassa kun junat liikkuu itsekseen. Osta niitä vetureita joissa ei ole minkäänlaista virtalähdettä ja anna lasten ihan vapaasti työntää itse.

Meillä on myös Brio-junarataan 2 akkukäyttöistä veturia. Ovat tosi huonoja, akut tyhjenevät tosi nopeeta (olleet käytössä hyvin satunnaisesti vajaa pari vuotta). Harmitti tuo ostos, seuraavaksi paristokäyttöinen.

meillä on brion patterikäyttöinen veturi, siitä saa myös sen vedon pois, eli voi työntää itse. Ei käytetä siinä pattereita vaan ladattavia akkupattereita.se on toiminut meillä hyvin jo 3vuotta, poika oli silloin 2v kun sen sai ja tyttö oli vauva, molemmat on sillä leikkineet ja hyvin on kestänyt.

Perusveturit ei oo niin kiinnostavia... Nää ittekseen kulkevat on ihan suosikkileluja silleen yleisestikin ottaen... Meillä siis on iso kasa myös noita itse liikuteltavia.

Mut joo, seuraavaksi sitten patteriveturit..

Yhteistyössä