Mä lähden nyt Hankoon ajelemaan:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisit mennyt Hangosta Fiskarsiinja Tammisaareen. näkemistä vaikka millä mitalla. Mustion linna on kiva paikka jne. onhan sillä suunnalla vaikka mitä. Eo tarvitse tylsistyä

[QUOTE="huoh";26835717]Miksei voi vaan viettää rauhallisen koti-illan vauvan kanssa kahdestaan? Tylsistyisitkö kuoliaaksi?[/QUOTE]

Miks pitää? No mutta sielläkin oli tylsää. Kaupunki on melko sama kuin Naanatli pettymys:D

[QUOTE="Azur";26835748]*tykkää*

Jep, olipa taasen törkeä kommentti, siis siltä, jolle vastasit :([/QUOTE]

ne on sairaat vaan:). Näitä on paljon meijän ympärillä, valitettavasti

Kieltää?:O Kyllä mä voin bilettää niin paljon kuin halua, kuka ei mua kieltää mihinkään. Mutta en halua. Viimeks join liika että vieläkin pahaa olo kun näen pulloja

Olet selväsi ahdistunut, kun et osaa edes vauvasi kanssa olla kahden. ja pulloon tartut taas parin viikon sisällä, olen siitä varma. Sillä hoidat ahdistustasi, kun pelkkä shoppailu ei enää riitä.

[QUOTE="vieras";26835767]Olet selväsi ahdistunut, kun et osaa edes vauvasi kanssa olla kahden. ja pulloon tartut taas parin viikon sisällä, olen siitä varma. Sillä hoidat ahdistustasi, kun pelkkä shoppailu ei enää riitä.[/QUOTE]

:laugh:joo varmasti olen. Oot oikeassa. Suomessa on epänormaali ihminen jos ei ole ahdistunut:D

Miten et tiedä virolaisena mikä meri Hangosta näkyy?? en tajua miten tuon voi olla tietämättä. Tosin on meidän 5v sanonut Tampereella, että äiti katso kuinka kaunis meri. Suotakoon se toisille :D

[QUOTE="äiti";26835785]No ethän voi viimeksi kun riitelitte mies pyysi vähentämään biletystä.[/QUOTE]

ei biletystä vaan mun käyttäytymistä. Kyllä se itsekin halua rentoutua. Ja sille käy kun mulle käy

:laugh:joo varmasti olen. Oot oikeassa. Suomessa on epänormaali ihminen jos ei ole ahdistunut:D

Eivät kaikki suomalaiset ole ahdistuneita eikä kaikki virolaisetkaan. Mutta sinä olet ahdistunut mutta et halua sitä myöntää. Yrität kääntää tämän huumoriksi, koska tiedät minun olevan oikeassa. Mutta muista, etä apua on saatavissa, jos sitä osaa pyytää. Ja rahalla saa parasta apua.

Olisit mennyt Hangosta Fiskarsiinja Tammisaareen. näkemistä vaikka millä mitalla. Mustion linna on kiva paikka jne. onhan sillä suunnalla vaikka mitä. Eo tarvitse tylsistyä

Kaikkia ei kiinnosta historia. Fiskars on muuten aika ankkalinna. Ruukit olivat ihan toisenlaisia silloin ennenvanhaan. Nokea ja rapaa, likaisia ja nälkäisiä lapsia, köyhyyttä ja kurjuutta.

[QUOTE="Azur";26835806]Naantaliko pettymys?!

No siis tietty riippuu siitä, mitä hakee.
Jos hakee "baila baila"-paikkoja, niin tarjonta on aika rajattua, mutta vauvan kanssa ja muutenkin vain rannoista ja kesäillasta nauttimiseen on kyllä yksi Suomen hienoimmista paikoista.[/QUOTE]

No ei vauvan kaa pääse baila baila. Enkä löytänyt minkälaista hienoa meriranta Hangossa, vaan paikka missä ravintoloita. Ehkä en osaa ajaa oikein, enkä vitsi kantaa painava kaukala ja yli 8kg vauva

ne on sairaat vaan:). Näitä on paljon meijän ympärillä, valitettavasti

No näin se kyllä on. Joku raja pitäisi kirjoittelussakin olla, vaikka kuinka ottaisi päähän. Joku voi sanoa "haista p..", ja se vielä menee ehkä läpi, mutta tuo saamasi kommentti oli kyllä ala-arvoinen. Täytyy ihmisellä olla tosi paha olo, että toiselle ihmiselle toivoo - vaikkakin virtuaalisesti - pahaa :(

[QUOTE="vieras";26835825]Kaikkia ei kiinnosta historia. Fiskars on muuten aika ankkalinna. Ruukit olivat ihan toisenlaisia silloin ennenvanhaan. Nokea ja rapaa, likaisia ja nälkäisiä lapsia, köyhyyttä ja kurjuutta.[/QUOTE]

No totta kai, mutta hienoa, että jokin pala historiaa on silti säilytetty, noin niinkuin kulttuuri- ja rakennushistoriallisesti..

No ei vauvan kaa pääse baila baila. Enkä löytänyt minkälaista hienoa meriranta Hangossa, vaan paikka missä ravintoloita. Ehkä en osaa ajaa oikein, enkä vitsi kantaa painava kaukala ja yli 8kg vauva

Nuo kaikki merenrantakaupungit on suomessa ihan samantyyppisiä. Kun löytää vanhankaupungin niin yleensä löytää myös rannan. Oletko käynyt Raumalla, Vaasassa, Pietarsaaressa, Raahessa yms. kaikki ihan samantyyppisiä. Rannat löytyy helposti. Nyt vaan tutustumaan kauniiseen suomeen!

Eivät kaikki suomalaiset ole ahdistuneita eikä kaikki virolaisetkaan. Mutta sinä olet ahdistunut mutta et halua sitä myöntää. Yrität kääntää tämän huumoriksi, koska tiedät minun olevan oikeassa. Mutta muista, etä apua on saatavissa, jos sitä osaa pyytää. Ja rahalla saa parasta apua.

Mua nauratta mun jatkuvat diagnoosit palstalla:). Mutta tietysti saa ajatella ihan mitä halua. Oikeasti mitä mä veikaan, niin se ei edes ole mikään huoli ihmisestä, joku harmaa, vaan halua päästä haukumaan mua ja mun elämän tyyli, kun luule että mä masennun tai ahdistun tästä. Mutta huom. sinulle, en masennu enkä ahdistu, kun mua harmaat hiirit ei voi paljon kiinnosta täällä. Pakko vielä sanoa etten ollut shoppailemassa jo kauan, ensiks kun Suomessa myydään vain paska ja toiseks kun työhön kaikki ajat menneet. Sitten mun olosta vähän: Olen onnellinen ja onnellinen että päivittäin mulla vain hyväät tapahtumat ja muuten elämässä kaikki hyvin, kuin rahaa asiat, mies, lapset ym ym....monet muutkin asiat saa minut tuntemaan hyvältä. Jos mä olisin ahdistunut, niin olisi aika kykymätön. Olisin vain makanut sohvalla, enkä olisi jaksanut tehdä yhtään mitään, ehkä pillereitakin olisin popsinut ja itkenyt plussalla. Onneks mielenterveys kunnossa ja ei ole asioita mistä masentua=) kop kop kop

No voi että, sitä rantaviivaahaan on siellä kuule vaikka kuinka paljon!

Mun perheeni, siis lapsuudenperheeni, asui siellä monta vuotta, ennen kuin synnyin,
yksi taloista toimii nykyään hotellina. Toinen sijaitsi ihan meren rannalla, tie välissä ja siinä meri. Mun äiti kertoi, miten mun isot sisaret, kaksoset, painelivat pikkuisina merta kohti ja naapurin täti soitti että "nyt ne taas menee rannalle" :D Äiti oli varmaan hoitamassa isoja sisaruksia siinä vaiheessa ja kun silmä vältti, niin kaksoset painelivat jo. Mutta joo, tällainen kertomus nykypäivänä olisi ja onkin kauhistus..

Mut siis Hangossa on pala meidän perheen historiaa.

Nuo kaikki merenrantakaupungit on suomessa ihan samantyyppisiä. Kun löytää vanhankaupungin niin yleensä löytää myös rannan. Oletko käynyt Raumalla, Vaasassa, Pietarsaaressa, Raahessa yms. kaikki ihan samantyyppisiä. Rannat löytyy helposti. Nyt vaan tutustumaan kauniiseen suomeen!
Mikä on sun mielestä kaunis kaupunki ja mihin voi lähteä vaikka lasten kaa?:). kun nyt kesää vielä niin vähän jäljeellä, yritän edes joka vkloppu ajaa johonkin, ihan vaan lasten kaa. Kun yksin muutenkin käyn melko kokoajan Helsinkiin työn takia

Yhteistyössä