G
gEWG
Vieras
Olisit mennyt Hangosta Fiskarsiinja Tammisaareen. näkemistä vaikka millä mitalla. Mustion linna on kiva paikka jne. onhan sillä suunnalla vaikka mitä. Eo tarvitse tylsistyä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kieltää?:O Kyllä mä voin bilettää niin paljon kuin halua, kuka ei mua kieltää mihinkään. Mutta en halua. Viimeks join liika että vieläkin pahaa olo kun näen pulloja
Olisit mennyt Hangosta Fiskarsiinja Tammisaareen. näkemistä vaikka millä mitalla. Mustion linna on kiva paikka jne. onhan sillä suunnalla vaikka mitä. Eo tarvitse tylsistyä
Kieltää?:O Kyllä mä voin bilettää niin paljon kuin halua, kuka ei mua kieltää mihinkään. Mutta en halua. Viimeks join liika että vieläkin pahaa olo kun näen pulloja
Miks pitää? No mutta sielläkin oli tylsää. Kaupunki on melko sama kuin Naanatli pettymys![]()
Olisit mennyt ostamaan rattaat!Olen ajannut ympärillä enkä löytänyt mitään oikeastaan, kun en tunne koko Hanko ja sitten mulla ei ollut rattaita, unohdin ja kaukalon kaa vaikea liikua![]()
joo varmasti olen. Oot oikeassa. Suomessa on epänormaali ihminen jos ei ole ahdistunut
![]()
ne on sairaat vaan. Näitä on paljon meijän ympärillä, valitettavasti
No ei vauvan kaa pääse baila baila. Enkä löytänyt minkälaista hienoa meriranta Hangossa, vaan paikka missä ravintoloita. Ehkä en osaa ajaa oikein, enkä vitsi kantaa painava kaukala ja yli 8kg vauva
Eivät kaikki suomalaiset ole ahdistuneita eikä kaikki virolaisetkaan. Mutta sinä olet ahdistunut mutta et halua sitä myöntää. Yrität kääntää tämän huumoriksi, koska tiedät minun olevan oikeassa. Mutta muista, etä apua on saatavissa, jos sitä osaa pyytää. Ja rahalla saa parasta apua.
No ei vauvan kaa pääse baila baila. Enkä löytänyt minkälaista hienoa meriranta Hangossa, vaan paikka missä ravintoloita. Ehkä en osaa ajaa oikein, enkä vitsi kantaa painava kaukala ja yli 8kg vauva
Mikä on sun mielestä kaunis kaupunki ja mihin voi lähteä vaikka lasten kaa?Nuo kaikki merenrantakaupungit on suomessa ihan samantyyppisiä. Kun löytää vanhankaupungin niin yleensä löytää myös rannan. Oletko käynyt Raumalla, Vaasassa, Pietarsaaressa, Raahessa yms. kaikki ihan samantyyppisiä. Rannat löytyy helposti. Nyt vaan tutustumaan kauniiseen suomeen!