Mä laihdun ja pienenen selvästi, mut silti tuo läski vaan ei lähde!:o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikämkiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikämkiä

Vieras
Vaatekoko on pienentynyt ihan selvästi ja lähipiirikin on huomannut kutistumiseni, mut tuo läski vatsasta ja reisistä vaan ei ole hävinnyt yhtään! Harrastan liikuntaa, aerobista ja lihaskuntoa. Onko sitä läskiä sit vaan niin paljon, että kestää ennen kuin lähtee ja nesteet poistuu eka vai mikä mättää? Tuntuu vaan, että laihdun kaikkialta muualta kuin niistä kohdista joissa on sitä ylimääräistä... Olin ja olen normaalipainoinen 170/71 oli lähtöpaino ja nyt 67 kiloa, ehkä jo 66.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Lähtee ensin sisäpuolelta. Löysä nahka ei lähde ollenkaan.

No ei mulla pitäis hirveästi olla löysää nahkaa edes...kun olen aika lihkasikaskin. Ja varsinkaan kun en ole ollut raskaana, enkä edes lähtöpainossani varsinaisesti ylipainoinen. Apua, oikso se sit oikeasti sitä löysää nahkaa?:o

Jos se on selluliittia.. ainakin vatsaan luulis nimenomaan treenin vaikuttavan.

Treeni vaikuttaa vatsaLIHAKSIIN, ei rasvakudokseen. Siihen auttaa vain energiankulutus.

Ja ap, en tosiaankaan tiedä "nahkatilannettasi", tuo eka kommenttini oli ihan yleisellä tasolla... :)

Alkuperäinen kirjoittaja se ensimmäinen No:

Treeni vaikuttaa vatsaLIHAKSIIN, ei rasvakudokseen. Siihen auttaa vain energiankulutus.

Ja ap, en tosiaankaan tiedä "nahkatilannettasi", tuo eka kommenttini oli ihan yleisellä tasolla... :)

Tarkoitin että treeni vaikuttaa löysään nahkaan. En tiedä mutta multa ainakin rasvakin lähtee pois oikeasta paikasta(vatsasta) vatsalihastreenillä, mutta tietty myös juoksen. Tämä siis raskauksien jälkeen.

Sori nimmarista.

Mä teen pilatesta kolme kertaa viikossa keskiraskaan/raskaan treenin ohjauksessa ja sit kahtena tai kolmena päivänä aerobista lisäksi, mut nahka tuntuu vaan jäävän, nyt kun aloin oikein puristelemaan:D Toisaalta, paino lähti putoamaan aika nopeasti, ehkä se vielä vetäytyy...

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen No:
Alkuperäinen kirjoittaja se ensimmäinen No:

Tarkoitin että treeni vaikuttaa löysään nahkaan. En tiedä mutta multa ainakin rasvakin lähtee pois oikeasta paikasta(vatsasta) vatsalihastreenillä, mutta tietty myös juoksen. Tämä siis raskauksien jälkeen.

Sori nimmarista.

Toisilla se nahka palautuu, kaikilta ei. Multa valitettavasti ei. Ei ole kuin yksi raskaus takana, mutta ylipainon kanssa olen usein kamppaillut ja onkohan se nahka sitten venyny niin ettei enää palaudu. Riippuu niin ihmisestä. Toisilla ei useankaan lapsen jäljiltä roiku mikään. Kade... ;)

Ja eihän toi nimmari mitenkään oma ollu. Eikä edes persoonallinen :D

Yhteistyössä