K
Keke
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:sanokaa rehellisesti,onko kamala?
http://www.aijaa.com/v.php?i=4470047.jpg
Minihame ja verkkosukat puuttuivat
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:sanokaa rehellisesti,onko kamala?
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:jos tarkoitat kuva joka oli noin vuos sitten,niin mulla oli vaihdettu tukka tyyli jo monta sata kerta ja silloin se olikin yöääkk,kun oma tukka meni huonoon kuntoon koska olin siitä ennen blondi kans
Se mikä oli viime vuoden lopulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kivat on, mut lihaa luittes ympärille vähän niin et näytä teini pissikseltä.
siis tarkoitatko että mun pitää lihota?Must tuntu että en ole edes laiha vaan pitää vielä 5kiiloa saada pois ja yritänkin
Joo lihota, älä herranjumala laihduta, näytät mun mielestä tuossa kuvassa 15v, ei pahalla.
no,töissä mulla kysyttiin monta kerta että miten 16v päässyt tänne töihin eikö ole laitonta,mä khe,khe anteeks mutta mä olen 24,25kohta....
Niin ja kyllä mä 5kiiloa vielä haluan pois ja saan joskus,ei kiirettä mutta pikkuhilja,sekä vatsa pakko saada kuntoon,kuvassakin se on ihan turvottunut,kiinalais ravintolan takia,kun heillä oli niin isot ateriat
Mut onko susta kiva näyttää alaikäiseltä pissikseltä eika naiselliselta naiselta.
On,on![]()
ja eikö nainenkin voi olla hoikka,mä ainakin tykkän kun nainen on hoikka
Musta taas nainen on naisellinen sporttisesssa kropassa tai vähän pyöreempi tai normpainoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keke:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:sanokaa rehellisesti,onko kamala?
Minihame ja verkkosukat puuttuivat
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kivat on, mut lihaa luittes ympärille vähän niin et näytä teini pissikseltä.
siis tarkoitatko että mun pitää lihota?Must tuntu että en ole edes laiha vaan pitää vielä 5kiiloa saada pois ja yritänkin
Joo lihota, älä herranjumala laihduta, näytät mun mielestä tuossa kuvassa 15v, ei pahalla.
no,töissä mulla kysyttiin monta kerta että miten 16v päässyt tänne töihin eikö ole laitonta,mä khe,khe anteeks mutta mä olen 24,25kohta....
Niin ja kyllä mä 5kiiloa vielä haluan pois ja saan joskus,ei kiirettä mutta pikkuhilja,sekä vatsa pakko saada kuntoon,kuvassakin se on ihan turvottunut,kiinalais ravintolan takia,kun heillä oli niin isot ateriat
Mut onko susta kiva näyttää alaikäiseltä pissikseltä eika naiselliselta naiselta.
On,on![]()
Musta taas nainen on naisellinen sporttisesssa kropassa tai vähän pyöreempi tai normpainoinen.
no mut mä olenkin normaali painoinen täällä hetkellä
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kivat on, mut lihaa luittes ympärille vähän niin et näytä teini pissikseltä.
On,on![]()
no mut mä olenkin normaali painoinen täällä hetkellä
Mun mielestä et näytä siltä. Sellanen muodoton pissis, mut älä laihduta enään.
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:sullon ihanat jalat!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipo :Paljonko sitten painat ja miten pitkä olet? 5kg on TOSI paljon tuollaisesta kropasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:sullon ihanat jalat!![]()
Miksi,ei niitä edes näy? :snotty: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sellanen muodoton pissis, mut älä laihduta enään.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Musta taas nainen on naisellinen sporttisesssa kropassa tai vähän pyöreempi tai normpainoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja nipo :Paljonko sitten painat ja miten pitkä olet? 5kg on TOSI paljon tuollaisesta kropasta.
56,5 ja lähellä 171
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:sullon ihanat jalat!![]()
Miksi,ei niitä edes näy? :snotty: :xmas:
näkyy yläosat =) tahdon samanmoiset,mutta valitettavasti oon ihan erimuotoinen. mulla on tosi hoikka vyötärö ja muodot on sit alhaalla ja tisseissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja nipo :Paljonko sitten painat ja miten pitkä olet? 5kg on TOSI paljon tuollaisesta kropasta.
56,5 ja lähellä 171
Painoindeksin laskeminen
Pituus: 171 cm
Paino: 56,5 kg
Painoindeksi on: 19,3 - Normaali paino
Normaalia alhaisempi paino 17,0 - 18,4
Normaali paino 18,5 - 24,9
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sellanen muodoton pissis, mut älä laihduta enään.
Täällä on nyt kyllä kateellista porukkaa liikkeellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja nipo :Paljonko sitten painat ja miten pitkä olet? 5kg on TOSI paljon tuollaisesta kropasta.
56,5 ja lähellä 171
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Musta taas nainen on naisellinen sporttisesssa kropassa tai vähän pyöreempi tai normpainoinen.
Kaikki ei edes liho vaikka kuinka söisivät
Tästä taitaa tulla taas piiitkä ketju...
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:ootpas hoikka!
mä oon kuvitellut sut ihan erilaiseks, sellaiseksi oikein kunnon tiimalasi vartaloksi, jolla on iiisot tissit, olemattoman kapea vyötärö ja kunnon rehevät lanteet![]()
:snotty: :snotty: eli Pamela Anderson vai Sumoksi?:|
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sellanen muodoton pissis, mut älä laihduta enään.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sellanen muodoton pissis, mut älä laihduta enään.
ai jos ei mielipide ole, että voi kun olet ihku ja ihana ,ni sitte olaan kateellisia.
ok. tämä selvä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja nipo :Paljonko sitten painat ja miten pitkä olet? 5kg on TOSI paljon tuollaisesta kropasta.
56,5 ja lähellä 171
Oi että, älä nyt ihan oikeasti enää laihduta! Jos tuosta otat 5kg pois, niin BMI:si on 17,4 ja se on totta tosiaan alipainoa! Toisaalta olet jo nyt alle 20 painoindeksissä... Ja se alkaa olla jo rasite kropalle, naisille etenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sellanen muodoton pissis, mut älä laihduta enään.
ai jos ei mielipide ole, että voi kun olet ihku ja ihana ,ni sitte olaan kateellisia.
ok. tämä selvä :xmas: