Mä leikasin hiuksia:S *kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sellanen muodoton pissis, mut älä laihduta enään.

Täällä on nyt kyllä kateellista porukkaa liikkeellä.

ai jos ei mielipide ole, että voi kun olet ihku ja ihana ,ni sitte olaan kateellisia.

ok. tämä selvä :xmas:

Voisko olla niin, että ihkuttamisen ja muodottoman pissikseksi haukkumisen välimaastossa olisi jotain muuta? Ei tarvi olla ihastunut toisen ulkonäköön mutta ei myöskään haukkua.

no ei tässä ketjussa minusta oo kukaan haukkunu ap:ta. tai ei ainakaan tuo muodoton pissis oo minust haukkumista.en oo koko ketjuu nääs jaksanut lukee.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
ootpas hoikka!
mä oon kuvitellut sut ihan erilaiseks, sellaiseksi oikein kunnon tiimalasi vartaloksi, jolla on iiisot tissit, olemattoman kapea vyötärö ja kunnon rehevät lanteet :D

:snotty: :snotty: eli Pamela Anderson vai Sumoksi? :D :|

ehkä jotain tälläistä oon kuvitellut, mut kapeampi vyötärö :D

http://img2.timeinc.net/people/i/2007/gallery/anna_nicole_weight/anna_nicole_weight300.jpg
en vielä ollut ikinä noin iso
:D

ai jos ei mielipide ole, että voi kun olet ihku ja ihana ,ni sitte olaan kateellisia.

No kiva :xmas: :xmas: :xmas:. "Muodoton pissis" on vaan aika tylysti sanottu. Sitäpaitsi Savanna kysyi mielipidettä hiuksistaan eikä painosta.
Oon edelleen sitä mieltä, että porukka alkaa olla Suomessakin jo niin paksua, että läskeihin on silmä tottunut (kenellä on, kenellä ei), ja tällaista NORMAALIPAINOISTA kroppaa kuten tässä tapauksessa, pidetäänkin yhtäkkiä liian laihana.

tai toisinpäin liian lihavana....riippuen sanojasta

no ei tässä ketjussa minusta oo kukaan haukkunu ap:ta. tai ei ainakaan tuo muodoton pissis oo minust haukkumista.en oo koko ketjuu nääs jaksanut lukee.
No tässä tapauksessa meidän lähtökohdat tähän keskusteluun on jo niin erilaiset että antaa olla.

No kiva :xmas: :xmas: :xmas:. "Muodoton pissis" on vaan aika tylysti sanottu. Sitäpaitsi Savanna kysyi mielipidettä hiuksistaan eikä painosta.
Oon edelleen sitä mieltä, että porukka alkaa olla Suomessakin jo niin paksua, että läskeihin on silmä tottunut (kenellä on, kenellä ei), ja tällaista NORMAALIPAINOISTA kroppaa kuten tässä tapauksessa, pidetäänkin yhtäkkiä liian laihana.

No se on totta että suomalaisten mielestä mä olen liian laiha ja venäläisten mielestä taas olen lihava,enkä mä ketään haukku,mä vaan tottunut jo että eri maassa lullaan erilaiseks muakin

No tässä tapauksessa meidän lähtökohdat tähän keskusteluun on jo niin erilaiset että antaa olla.

joo, varo ettei käy huippaa siellä korkealla pallilla johon itseesi nostat nyt kovasti :xmas:
mut siis pakko selventää : minusta muodoton pissis ei ole haukkumista.enempi näkisin, että "vittu sä olet ruma lauta" tms on haukkumista :xmas:
mut niin erilailllahan voi asioita lukee juu.

joo, varo ettei käy huippaa siellä korkealla pallilla johon itseesi nostat nyt kovasti :xmas:
mut siis pakko selventää : minusta muodoton pissis ei ole haukkumista.enempi näkisin, että "vittu sä olet ruma lauta" tms on haukkumista :xmas:
mut niin erilailllahan voi asioita lukee juu.
En nää kovin suurta eroa noilla kahdella esimerkillä.

Eikä huolta, mulla on niin pitkät sääret että jalat yltää maahan asti vaikka päätä vähän huimaakin täällä pilvissä :D.

Heitämpä minäkin lusikkani tähän soppaan.
Kiva tukka, erilainen ainakin kun tylsät tasapitkät. J
Ja ei minusta hän liian laiha ole, mutta toisaalta olen itsekin kukkakeppi, joten mitäpä minä olen sanomaan..?! Ja se 5kg pois, näkyy hyvin äkkiä juurikin siinä mahassa, mutta sen saa kiinteäksi muutoinkin. Itse olen 178/56 ja tyytyväinen itseeni.

Ja ei minusta hän liian laiha ole, mutta toisaalta olen itsekin kukkakeppi, joten mitäpä minä olen sanomaan..?! Ja se 5kg pois, näkyy hyvin äkkiä juurikin siinä mahassa, mutta sen saa kiinteäksi muutoinkin. Itse olen 178/56 ja tyytyväinen itseeni.

No,nii kerrankin joku sanoi etten ole liian laiha,kyllä on lahempi olemassa,mä olen ihan normaali,niin ja ainakin mä ihailen aina näitä Korealais tyttöä ja heijän kroppaa :saint:

No,nii kerrankin joku sanoi etten ole liian laiha,kyllä on lahempi olemassa,mä olen ihan normaali,niin ja ainakin mä ihailen aina näitä Korealais tyttöä ja heijän kroppaa :saint:

jotain tollaista mä haluan saada :p
http://stroll55.files.wordpress.com/2008/10/cute-sexy-korean-pretty-girl-82.jpg

Omg, kuvitteletko että kaikki on kateellisia noin laihalle naiselle? Voi että, mä en olisi ikimaailmassa. Pidän mielummin lihakseni ja muodot kun painaisin 40kg.

Pitäskö sun sitten olla syömättä mitään?
Eli anoreksia siis kehiin =/

Heillä on nyt hiukan eri tuo ruumiinrakenne muutoinkin. Itsekin kun olen kyllä hoikka ja ohut ja siro, mutta ei musta tuollaista saa. Kauniita ovat. Mutta sinäkin olet jo valmiiksi siroa rakennetta! =)

vaikka laihtuisit, ei se muuta sitä asiaa, että kilosi kertyy sanojesi mukaan vatsaan eli omaat (ehkä aina) pömpän. vaikka minusta tuota ei kyllä voi isoksi mahaksi tai pömpäksi edes sanoa.

laihdut sitten lisää rinnoista jne.
kropan muoto tulee olemaan aina sama. tarvit kirurginveitseä jos haluat radikaalisti itseäsi muuttaa.

tuletko koskaan tyytyväiseksi? vai löydätkö ikuisesti sen jonkin kohdan jota tulee muokata. minkä mallin annat lapsillesi? on muuten ihan normaalia syödä ja kokea vatsan pullotusta sen jälkeen- kun on kuihduttanut ja laihduttanut; näkyy helpommin.
kiinalaisessa ei o pakko syödä isoja annoksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Ethän sä tarvi kuin silikonit tisseihis niin oot tasapainossa. En ymmärrä tollasta turhaa laihduttamista. Kiinteyttää aina voi ja silloin voi paino nousta.

Joskus halusin silikoneja,niin ja ehkä ei tässä näy kuvassa mutta ei ne ole ihan pienet vaan sopivat ja vaikka imettänytkin 1,5vuotta esikoista ja toista vähän vain 6kk,niin ne ei roikku ollenkaan,se on hyvää ja tärkein
niin ja oikeasti mä täällä kysyin hiuksista eikä kroppasta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
vaikka laihtuisit, ei se muuta sitä asiaa, että kilosi kertyy sanojesi mukaan vatsaan eli omaat (ehkä aina) pömpän. vaikka minusta tuota ei kyllä voi isoksi mahaksi tai pömpäksi edes sanoa.

laihdut sitten lisää rinnoista jne.
kropan muoto tulee olemaan aina sama. tarvit kirurginveitseä jos haluat radikaalisti itseäsi muuttaa.

tuletko koskaan tyytyväiseksi? vai löydätkö ikuisesti sen jonkin kohdan jota tulee muokata. minkä mallin annat lapsillesi? on muuten ihan normaalia syödä ja kokea vatsan pullotusta sen jälkeen- kun on kuihduttanut ja laihduttanut; näkyy helpommin.
kiinalaisessa ei o pakko syödä isoja annoksia.

Mikä malli mä annan lapselle?
Toki mä annan sen että ei Hesessa saa syödä kokoajan ja kroppasta pitää huolta,en mä halua että lapsista tulee ylipainosia,eikä ne vain kasviksia mulla syö vaan ihan normaalia ruokaa
Sekä kuka sanoi etten ole tytyväinen?Mulla oikeasti sama,paisti että mä tiedän mitä mä haluan ja mitä minulle sopi parhaiten,sekä ei ne rinnat menee mihinkään,ei mulla ne ole mennyt vaikka joskus 45olin

Yhteistyössä