MÄ LUOVUTAN KYLLÄ NYT...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mä olen laihtunut mutta en tajua miten oon voinut kun vaaka ei näytä sitä,vaan samaa.Mutta housuja saan käydä ompelimossa välillä kaventaa reidestä.Kummallista.Joten kyllä sinäkin laihdut

Oot kiineteytynyt, et laihtunut.

niinkö :) no sekin kiva juttu . eikös vaan ?

Alkuperäinen kirjoittaja juu :
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mä olen laihtunut mutta en tajua miten oon voinut kun vaaka ei näytä sitä,vaan samaa.Mutta housuja saan käydä ompelimossa välillä kaventaa reidestä.Kummallista.Joten kyllä sinäkin laihdut

Oot kiineteytynyt, et laihtunut.

niinkö :) no sekin kiva juttu . eikös vaan ?

Niin on. :) Mulla ainakin on tavoitteena synnytyksen jälkeen ennempäänkin kiinteytyä, ei niinkään tuijottaa vaakaa.

Todennäköisesti, jos liikut joka päivä ja lasket pisteitä tai oot jollain nutrilett-jutulla, paino ei muutu, koska syöt liian vähän todelliseen kulutukseen nähden. Lisääpä ruokaa niin alkaa näkyä tuloksia. ...alempaan suuntaan, ei nousuna. ;)

HUom. nuo pisteet sun muut on suunniteltu pudottamaan painoa ihmisellä, joka ei juurikaan liiku. Jos liikkuu, niiden mukainen energian saanti on liian vähäinen ja elimistö menee säästöliekille.

no täytyy kokeilla. olen säästänyt liikunta pisteitä tältäkin viikolta 9p. ja sitten on vielä vajaita pisteitä 4p.

vaikka päivän pistesaldo täynnä vetäisen iltapalaksi kaksi ruisleivän puolikasta jossa kevyt kinkkua.

Kuulkaas immeiset, ei se liikunta ole se pääpointti vaan terveellinen ruoka.

Vaikka liikkuisit hiki hatussa ja syömiset on rempsallaan,niin paino voi vain nousta tai pysyä samassa.

Vieläkö imetät? Mulla ollu molempien lasten kanssa niin, että paino on tippunut lähtölukemiin vasta imetyksen lopetuksen jälkeen (imetin molempia n 1v3kk) liikkumisesta ja terveistä elämäntavoista huolimatta. En tiedä onko jotenkin hormonien kanssa tekemistä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
synnytyksestä reilu 1vuosi...nolottaa...

Mulla ihan sama asia, kiloja tosin ainakin 15 yli, mutta ei lähde millään pois, minäkin haluan luovuttaa. Kuinka tahtoisinkaan mahtua niihin vaatteisiin jotka kaapissa odottavat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kai ne kilot joskus lähtee...inhaa vaan ystävän kommentit...

Tollaisesta voisi kyllä sanoa "ystävälle" ihan suoraan, ettet pidä vartalosi arvostelemisesta, tai että hän pahoittaa mielesi kommenteillaan. Miten ystävä voi tollaisia edes leikillään laukoa!!

Voimia painonpudotukseen äläkä avaa sitä karkkipussia! :flower:

Sanoisin että syy on juuri siinä että liikut paljon (30min-2h päivä). Se on paljon ja sillä liikkumisella kyllä lihakset kasvaa. Ja lihashan painaa enemmän kuin läski. Eli ihan varmasti olet kiinteytynyt. Mun neuvo on attä jatka samaa rataa ja lopeta sen vaa´an kyttääminen. =)

Tärkeetä on myös se, että nukkuu tarpeeks, juo vettä paljon ja syö niin, että ehtii tulla nälkä, ettei syö vaan tavan vuoksi.

Lihaskuntotreeni polttaa rasvaa ja venyttely palauttaa ja vilkastuttaa aineenvaihduntaa. PELKKÄ kävely ei riitä ja kävelläkkin voi tehottomasti. Pitää mennä ihan täysillä niin, että hengästyy ja lujaa. =)

Minäkin oisin kiinnostunut mitoistasi..
Ja aika törkeä on "kaverisi" tosiaan jos tuollaisia päästelee suustaan, sano hälle suoraan että se on loukkaavaa ja olet tehnyt parhaasi laihtuaksesi. Iso halaus sinulle!

Miten syöt? Siis tarkoitan, että kannattaa syödä pieniä määriä kevyttä ruokaa tasaisin väliajoin, niin että pysyy aineenvaihdunta vauhdissa. Jos syöt ison satsin kerran päivässä ja yrität muuten vaan kitkutella niitten pisteitten rajoissa, niin sun aineenvaihduntasi saattaa hidastua ja näin hidastaa painon laskua. Mitkäs niitä aineenvaihduntaa kiihdyttäviä ruoka-aineita olikaan...? Kaali, selleri, mansikka, ananas...?

Kyllä mulla painonvartiat auttoi ja sekin on olleellista kuinka tai miten liikkuu..

Esim. Jos kävelee kuin etana vaikka sen 2h päivässä niin ei se juuri auta.

Yhteistyössä