Mä menin nyt jotenki ihan lukkoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auryn

Aktiivinen jäsen
03.05.2004
11 713
0
36
Tuossa kävi äsken afrikkalainen mies (englantia siis puhu, joten en osannu mitään sanoa suoraan... ), joka sano että sen pitäis jutella mun kanssa vakavasti. Ihasteli eka kauppaa ja sit kauheesti huokaili ja tuijotti mua päästä varpaisiin. Ja sit alko utelemaan ikää ja töistäpääsyaikaa. Sanoin ettei mulla ole asiaa sille kun oon onnellisesti naimisissa. Mut silti se vaan halus tietää koska pääsen.
Ylläri: en kertonu...

Nyt mä oon ihan varma että se vaklaa jossain kaupan ulkopuolella, eikä mua huvita mennä ikkunoihin pyörimään vaikka mieli tekiski vaihtaa nukeille vaatteet.

|O |O |O En tykkää tuollasista |O |O |O |O

NE ON AHDISTAVIA, voisiko sun mies hakea sut tänään töistä ihan vaan siksi jos se norkoilee siellä, ehkä jättää sikseen kun näkee sut miehesi kanssa tai sitten hän on jo jatkanut matkaansa...

Mä muistan kun muutin ekaan omaan kämppään joskus sillon ammoisina aikoina, siinä oli sellanen.. öö, siis sellanen syvänne siinä kerrostalon alaovella, et avataan avaimella se alaovi et mennään sisään. Tulin kaupungilta alkuillasta ja jäin polttamaan röökin siihen, niin yhtäkkiä siihen tuli joku tummaihoinen mies ylistää englanniksi kun molen niin kaunis ja hän haluais tavata mut jne. Mä menin jotenkin ihan hämilleni ja totesin sille vaan, et oon just menossa miehen luo kotiin ja yks kaks se koko syvänne siinä oli täynnä tummaihoisia miehiä. En mä tiedä mitä ihmettä ne halus, ei mulla ollu laukkuakaan tai muuta arvokasta mukana eikä mitään.. mut sit joku naapuri tuli ulos niin mä pääsin luikahtaa rappuun sen sekaannuksen keskellä. Ahdistava tilanne oli se kyllä, tiedän tunteen. :hug:

Olin kans aikoinani töissä paikassa jossa oli päihde- ja mielenterveyspotilaita.
Siellä piti suunnilleen keksiä itselleen uusi nimi, ikä, osoite, perhesuhteet.
Vanhat äijät kyseli kaikkea mahdollista, ehdottivat kaikkea....
Mä olin sillon 18v. Nyt kun ikää jo vähän enemmän niin ne jutut ei hetkauttais mut sillon nuorena tyttönä oli aikas kamalaa kuunnella niitä juttuja :(