N
nn
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja nn:oot kunnon holisti![]()
![]()
Pitäiskö sitä jo soittaa jonnekin päihdeklinikalle.
kyllä mä sinuna jo soittaisin heti aamuste... ripittäydyt sitten sinne, että menit juomaan TAAS yhden sidun!
Mä voisin ottaa yhen kylmän lonkun, kiits! viimeksi oon ottanut yhen lonkun joulupäivänä saunan jälkee... mä en vaan osaa enää ottaa mitää tuon raskauden jälkee! ihan ku ois vieläki raskaana... tai kilojeni puolesta mä olenki raskaana, muute en!![]()
Joo en mäkään. Ei silti tee edes mieli. Mä oon viimeksi ottanut enemmän kun täytin 30. Sen jälkeen en ottanut pisaraakaan ennen raskautumista. Ja nyt täytänkin sitten seuraavaksi 32.
Mutta yks tekee kyllä gutaa. Kipitäs hakemaan se sun lonkeros ja totea sama![]()
En mä viitti alkoon murtautuu... siellä se mun lonkku onmut jos lauantaiksi kävisi hakee yhden! sitten saunan jäljeen soffa, leffa ja kultsin kainalo
mikäs sen parempaa!
No miten mä nyt jotenkin ymmärsin että sulla on semmoinen lonkku kaapissas. Mä taidan olla jo sen verran hiprakassa että luenkin väärin :ashamed: :snotty:
no kumpa oliski! mutta lauantaina ehkä on