Mä näin kaupassa jotain herätyksellistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlueBanana666
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BlueBanana666

Vieras
Mä en ikinä uskonu alottavani tällasta alotusta tänne mut nyt on pakko!! Kun tääl on käyty keskustelua äitien laittautumisesta..
Näin kaupassa naisen joka oli iältään all 30v..leveempi ku oli pidempi. Jalassa oli verkkarit,lenkkarit ja telttatakki..kärryissä oli pieni vauva ja vierellä juoksi törkyisen oloinen pikkupoika. Naisen polkkahiukset oli niin rasvassa,että niihin oli tullu sellasia klönttejä!! Meinas oikeesti ruokahalut mennä kun näin sen pään ku ruokaa olin menossa ostaa. Tää nainen puhisi ihan punaisena ja käveli kun martti ahtisaari huutaen samalla tälle lapselle kun se juoksi hyllyltä toiselle ja vinku et se haluaa kaikkee. Vierellä hoiperteli laiha,karhulippiksellä varustettu nuori mies joka näytti olevan joko a) humalassa tai b) jonkin huumeen alaisena. Nainen karjaisi kovaa ääntä miehelle että "HAEPPAS SITÄ PASKAPAPERIA" mies sit hölkkäs hakee sitä. Kävelin siit nopeesti ohi hakee ruokaa,menin himaan,pesin hiukset,naaman ja laitoin puhtaat vaatteet vaikka edellisetki vaatteet oli puhtaat ja suihkussakin olin eilen käynny. hRR.. mä myönnän ku ohitin sitä ni mietin "palstaileekohan toi kaksplussassa" Anteeksi.

Huh:O Kyllä mä tiiän et mä meen kaupassa joskus ku nukkuneen rukous, mutta en nyt ihan tuolleen.
Tuo on kyllä oikeesti sen kuulosta just et melki kirput hyppi näytön läpi :ashamed: Ruisleipää söin kun luin kuvauksen rouvan hiuksista ja meinas tulla pukluna takas lautaselle leipä..

mut oikeesti, mulle tuli ainakin mieleen että tuossa perheessä on varmaan paljon ongelmia, jos ei viitsi tuon vertaa edes itsestään huolta pitää, eikä varmasti lapsetkaan kovin hyvällä hoidolla ole.. :(

Yhteistyössä