Mä näin tänään kyllä sellasen tapauksen että huh huh!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pa

Vieras
Istuin bussissa Helsingin keskustassa, bussi pysähtyy liikennevaloihin...
Ja mitä mä nään, tietä lähtee ylittämään nainen joka on raskaana ja kulkee sellanen kasvosuojus naamallaan... Siinä vaiheessa ajattelin että ei helv... pitäiskö itekkin poiketa apteekkiin hakemaan kun kerta raskaana olen.

Tiettyyn pisteeseen asti ymmärrän tän possulenssu jutun, tietyn varovaisuuden (ulkomaanmatkat jne) mutta toi meni mun mielestä jo vähän yli.

Jokainen tietysti tyylillään, mistä sitä tietää jos mä vaikka linnottaudun kotiini ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Just uutisoitiin radiossa, että kaikkein vaarallisinta se on (ja yleensäkin sairaudet) raskaana oleville.

Totta, tänään vaan viel luki et siitä ei kuitenkaan oo täysin varmuutta onko asia näin. Silti itekin odottavana äitinä pelkään. Mut suojusta en kyllä käytä ennen kun sitä joku kehottaa. Käsien pesu riittänee nyt alkuun hyvin. :)

Olin lintuinfluenssan aikana Hong Kongissa ja kaikilla oli valkoiset naamarit. Hauskan näköistä joukkoa, kun ei niitä ilman naamariakaan tahdo toisistaan erottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kai te tiesitte, että raskaanaolevat on riskiryhmää ihan tavallisessakin influenssassa?

Moni tuskin tietää. Mulle ainakin riittää vielä käsienpesu ja käsidesi. Sitten jos oikeasti jossian kehotetaan käyttämään kaikenmaailman suojuksia niin jään mieluummin kotiin.

6 % tautiin kuolleista on ollut raskaana olevia naisia! Raskaana olevilla on 6 x suurempi riski kuolla sikainfluenssaan kuin muilla!

http://www.kaleva.fi/plus/juttu807027_page0.htm

voihan olla et sillä oli siihen joku muukin syy. esim et hänellä oli se flunssa jo tai sit ei halunnut pilata keuhkojaan sillä saastemäärällä joka kaupungeissa on. kuitenkin yhtä vaarallista kuin tupakointi.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
6 % tautiin kuolleista on ollut raskaana olevia naisia! Raskaana olevilla on 6 x suurempi riski kuolla sikainfluenssaan kuin muilla!

http://www.kaleva.fi/plus/juttu807027_page0.htm

Juu no mä lähden tästä apteekkiin, montas on Suomessa tautiin kuollut ?

Kivaa hysteerikko porukkaa täällä, kyllä muakin koko lenssu pelottaa ja kauhistuttaa, mut rajansa kaikella.

Uusimmat

Yhteistyössä