Ma ny jummarra noita ovistestejä

syklaaminkukka

Aktiivinen jäsen
12.04.2007
1 597
1
36
Menin sit ja sorruin tikuttaan ovista :D Mut ku mulle mitään tummaa viivaa tullut ollenkaan. Kolmena päivänä sellanen haalee (eilen ehkä inasen tummempi kun aiemmin) ja tänään ei enää mitään :o
Ohjeessa sanotaan, että viiva on yhtä tumma tai tummempi kun testiviiva ennen ovista. Siis mitämitä...
Kaikkeen sitä ihminen epätoivossaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja jemppura:
Jos siihen ei tulee viivoja ollenkaa niin silloin väärin tehty(tai ainakin näin luki ohjeissa jotka tuli mukana)

Kyllä siihen tuli tänäänkin viiva, mutta tosi haalea. Mutta mä vaan ihmettelin, että oliko se eilinen sit oviksen merkki, vaikkei viiva ollut läheskään yhtä tumma kun testiviiva.

Oon lueskellut noita avisten ohjeita ja siel oli kuvat et mitä noi viivat tarkoittaa, ja jos on tumma ja haalea viiva niin se tarkoitti muistaakseni et se hotmooni ei ole noussu(eli ei ovulaatiota vielä). Itsellä nyt kaksi päivää ollu niin et toinen viiva on kunnon tumma ja toinen haamu mut selvästi nähtävissä..

Nostetaas tätä..Mulla nyt sama kuin aloittajalla, toissa päivänä ja eilen tuli testi viivan lisäks haamu mut ei tullu mitää.. Onko mun ovulaatio muka ollut jo, kierto oli viimeeks 32 päivää eli eilen olis pitäny olla kaiken järjen mukaan taas.. arg.

Ovistestit on kyllä per***stä |O
Ne liuskatestit on vielä niin idiootteja just, jossa pitää vertailla sitä hiton viivaa. Apteekista ostettavat testit, ne siis joihin tulee tai jää tulematta se viiva on selviä, mutta kalliita.
No enivei minäkin olen joutunut seuraamaan ovista noilla idiotti-testeillä ja enemmin kun 2 kertaa ollu ulapalla niiden kanssa.
Ja kun tikuttelun jätin lyhyiden hermojen takia kesken, nyt mennään sitte 36+3 :D

Jemppura ootteko miten pitkään yrittänyt?
Mun piti alkaa testaamaan ihan muista syistä alunperin, jätin pillerit pois ja epäiltiin etten ovuloi ollenkaan, mikä pitikin paikkansa. Oli jo tieto, että joudun aloittamaan mahdollisen hormonihoidon ja olo oli kurja. Mutta tuona yhtenä onnen päivänä jotain oli tapahtunut ja yllätys oli melkoinen kun tein raskaustestin!! Itkin vessan lattialla lukkojen takana ja pitelin testiä käsissäni, otin siitä valokuvia ja tarkastin kameran kautta että näenkö oikein :snotty:
Sitten epäilin, että katsoin testiä liian myöhään, että oli ns. roskishaamu ja seuraavana päivänä tein uuden testin (en kertonut miehelle mitään) ja viiva tuli sen siliän tien kun olin pissiny tikkuun, ja taas tipahdin vessan lattialle tikku kädessä itkemään :heart:
Toivotan parhainta onnea teille, näköjään se onni tulee, kun sitä vähiten odottaa!

Ei me kovin pitkään olla yritetty mut ihmetyttää et toi testi näyttää haamuja nyt ei mitää(ovis testi).. Onkohan mulla ollenkaa koko ovista?Missä tommosta tutkitaa ja miten?
Masentaa :kieh:

Neuvolassa ja gynellä näkee, onko munasolu irronnut ja mitä siellä tapahtuu, onko limakalvot liian paksut ja sen sellasta, mulla ultrattiin paikat läpikotasin ja näin todettiin.
Mun piti olla vuosi ilman pillereitä, siitä tikuttelin n.6kk ja sitten tutkimukset. Eikä keretty siis niitä hormonihoitoja edes miettimään missään vaiheessa kun testissä oli ne 2 viivaa kuin taivaan lahjana :heart:
Tsemppiä vain, susta tulee varmasti ihana äiti sitten kun raskaudut! :hug: