Mä nyt olen hiukka ymmälläni

Horuksen silmä

Aktiivinen jäsen
21.11.2008
10 741
-1
36
Tampere
En tiedä johtuuko se mun sosiaalisen elämän puutteesta, mutta täytyy myöntää että en ymmärrä!
Kyse on siis viime aikojen palsta "keskusteluista". Tuntuu että jatkuvina aiheina on palstalaisten kyselyt; "mitä pidät minusta, hänestä, heistä".
Mistä se kertoo? Kun ei mun sosiaaliseen elämääni ole koskaan kuulunut ruotiminen kuka on mitäkin tai kuka näyttää miltäkin. Ehkä mä en ole vaan koskaan sisäistänyt sitä mistä kuuluisi keskustella vai miksi mulla on näin pirun ulkopuolinen olo nykyisin tällä palstalla?
Voisko joku vuosia palstaillut valaista mulle että olenko mä vain tullut vanhaksi ( kun en enään hiffaa tätä menoa ). Vai onko täällä keskustelun taso radikaalisti laskenut vain oman navan ( ja naaman ) tasolle?

Yleensä sanon tämän kaltaisissa avauksissa, ettei palsta ole muuttunut viimeisen kuuden seitsemän aikana yhtään miksikään, mutta nyt en voi kyllä niin sanoa. Olen ap:n kanssa samaa mieltä, että näitä kerro mulle mitä mieltä minusta-ketjuja on kummallisen paljon enkä pidä niitä ainakaan palstan parhaana antina. En sano, etteikö sellaisia saisi olla, mutta en voi väittää, että ne kiinnostaisivat, tai että haluaisin osallistua niihin sen enempää ketään kehumalla kuin haukkumallakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja KVG-:
Ehkä se johtuu siitä että nykyään ei ole soveliasta arvostella toisten ulkonäköä ja monet hakee täältä palstalta rehellistä mielipidettä?

Vai johtuisiko se ( ainakin osittain ) siitä kuinka media vaikuttaa ihmisten mielikuviin. Telkkari ja lehdet on täys ohjelmia ja artikkeleita missä harmaavarpusista tuunataa trendikkäitä naisia.
Aletaanko me naiset olla hukassa olemattomien itsetuntojemme kanssa? Siksikö on jatkuvasti kyseltävä muita mitä mieltä kukakin on ulkonäöstämme tai toimitatavoistamme?

Yhteistyössä