Mä oikeesti pimahdan :(

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Nyt on kohta viikko sairastettu. Ensin pojat aloitti kuumeilun ja hirmuisen räkätaudin (+massut sekaisin), sitten tää iski muhun. Tosi hanurista, ihan kamala olo. Ja ukko tietenkin iltavuorossa tän viikon :/ Nyt pojat on ollu tämän päivän parempia, niin niillähän piisaa virtaa kun viikon ovat maanneet, mutta ulos ei päästä kun itteä heikottaa niin pirkaleesti :headwall: :headwall:

Ehkä tää tästä taas... Sitkeä ja raju tauti kyllä :(

MEillä kans nuorimmalla on keuhkoputkentulehdus ja vanhemmalla korva- ja silmätulehdus. Ja vanhimmalla siihen päälle sitten vielä paha siitepölyallergia. Viime yönä alko sit mun kurkkua koskea ja on viluttanut tänään koko päivän...tässä mietin, että uhmaanko ja lähden vaan kylmästi illalla lenkille vai en...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:32 Udenforstående kirjoitti:
:hug: :'(

:flower:

Ja kututtaa kun tiistaina ois kuopuksella keuhkokuvat yms. ja kardiologi aina sanoo että ois parempi kun ne otettais ilman tauteja, saisi todenmukaisemman kuvan. Mutta kuis ollakaan niin aina ennen röntgenaikaa meillä on lenssu päällä :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:33 Rakkapanuu kirjoitti:
MEillä kans nuorimmalla on keuhkoputkentulehdus ja vanhemmalla korva- ja silmätulehdus. Ja vanhimmalla siihen päälle sitten vielä paha siitepölyallergia. Viime yönä alko sit mun kurkkua koskea ja on viluttanut tänään koko päivän...tässä mietin, että uhmaanko ja lähden vaan kylmästi illalla lenkille vai en...

Mä olen nyt viikon ollut luonnollisesti lenkkeilemättä, pennun kanssa kävelty metsässä (ja tokossa eilen) silleen hiljakseen... Ulkona on jotenkin pikkusen helpompi olla, tai hengittää.

Sekin mua vatuttaa kun ei voi olla pihalla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:30 MendedHearts kirjoitti:
Nyt on kohta viikko sairastettu. Ensin pojat aloitti kuumeilun ja hirmuisen räkätaudin (+massut sekaisin), sitten tää iski muhun. Tosi hanurista, ihan kamala olo. Ja ukko tietenkin iltavuorossa tän viikon :/ Nyt pojat on ollu tämän päivän parempia, niin niillähän piisaa virtaa kun viikon ovat maanneet, mutta ulos ei päästä kun itteä heikottaa niin pirkaleesti :headwall: :headwall:

Kuulehan sinä jos minä pimahtaisin lasten sairasteluista niin olisin pimahtanut jo aikaa sitten. Meillä ollut koko talvi ja kevät kamalaa flunssaa , korva ja mahatauti kierrettä. Kun yksi on parantunut niin seuraava sairastunut. Nytkin taas ollaa kipeenä. :( Tää ei koskaan lopu!!!!! \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:41 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 15:30 MendedHearts kirjoitti:

Kuulehan sinä jos minä pimahtaisin lasten sairasteluista niin olisin pimahtanut jo aikaa sitten. Meillä ollut koko talvi ja kevät kamalaa flunssaa , korva ja mahatauti kierrettä. Kun yksi on parantunut niin seuraava sairastunut. Nytkin taas ollaa kipeenä. :( Tää ei koskaan lopu!!!!! \|O

Kuulehan sinä, mä en edes tiedä miksi jotkut halvatun infektiot tuntuvat välillä näin rasittavilta. Meillä on kuitenkin tässä molemmilla pojilla myös synnynnäinen sydänvika (toinen menee vielä toisen kerran leikkaukseen jossain vaiheessa, pumppu oirelee vaan vielä, vaikka kertaalleen jo korjattiin), toisella epilepsia, GER- ja infektioastmaepäilyt jnejnejne.
Ja ihan jatkuvat infektiot, saamme hoitotukeakin kun tätä s.tanan sairautta on niin paljon että voisin jakaa vaikka muillekin osan \|O

Välillä on seesteisempää aikaa, mutta sitten tulee samanaikaisesti kontrollit ja kaikki maailman taudit, nauti tässä sitten kevätpäivistä :kieh: :xmas:

Yhteistyössä