A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja surullinen ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sen miehen maailmankuva varmaan on sellainen, että on ihan normaalia pitää montakin vaimoa samaan aikaan, että kullakin paikkakunnalla on omansa, ettei tarvitse olla ikinä yksin.
Sinuna sanoisin sille sedälle vaan kylmästi heippa.
se on vain todella vaikeaa... yhteinen lapsi.. vaikka ei sekään mikään syy ole. jotenkin haluaisin uskoa, että mies ottaisi eron vaimostaan ja menisi kanssani naimisiin... mutta en kuitenkaan sisimmässäni usko, että niin tekee. Heidän kulttuurissaan ei ole kuin yksi vaimo kerralla, ei voi mennä monen kanssa naimisiin
Ajattele lapsen kannalta, että miten annat itseäsi kohdella naisena? Lapsi oppii siitä mallin, sen saman, minkä tää mies on joskus oppinut ja jota pitää normaalina.
minulla on todella huono itsetunto, jotenkin olen vain pinttynyt ajatukseen, etten ansaitse/tule saamaan koskaan mitään parempaa... siksi tässä vielä olen, koska ilman tuota miestä olisin aivan yksin... enkä ihan helposti tutustu uusiin ihmisiin...
Entä lapsesi? Jos lapsesi on tyttö, ansaitseeko hän mielestäsi joskus oman miehen, vai tollasen jaetun retaleen? Tai jos hän on poika, ansaitseeko hän tuollaisen miehen mallin itselleen?
ei ansaitse... mutta hyvä isä on aina lapselleen ollut, siitä ei voi kukaan kiistää... jotenkin itse olen vain jumissa tässä tilanteessa... ja pahasti.. pää sekoaa, joskus vain haluaisi luovuttaa