Mä olen aivan hölmö tämän vauvakuumeeni kanssa

No raskaaksi olen tullut näillä kiloolla ja tuskin 32v. on sen ikäänen ettei tule raskaaksi.

Mä ajattelin, että ollaan samaa vuosikertaa, mutta sä ootkin mua muutaman vuoden nuorempi. Ei sulla vielä ole hätäpäivää! Vielä monta hyvää lapsenteko(saanti) vuotta edessä, älä hätäile ;) Mä olen saanut esikoisen yksin, kolmosta odottaessa jäin taas yllättäen yksin. Kyllä se niinkin onnistuu, jos oikein korkeeks kuume nousee. En sinänsä siihen yllytä, mutta jos ei miesrintamalla tärppää, niin niin... ;) Likasta ois jo kovasti apua vauvan hoidossa, kun on niin iso. No nyt oikein rupeen yllyttään :D

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Voi hittolainen mitä kommentteja. Mä elätän ihan itse useampaa lasta töissä käymällä ja veroja maksamalla. Ei ne osittain "isättömät" tai yhden vanhemman kanssa elävät lapset välttämättä ole KELAn ja sossun elättejä.

Mä toivon vilpittömästi että sun haave joskus vielä toteutuu. Ymmärrän kyllä, että ns. Isättömän lapsen saaminen (ehkä tässä tapauksessa tekeminen) voi tuntua kurjalta, mutta kannattaa harkita vakavasti. Ei kaikkien perheiden täydy edustaa "ihanteellisinta" perhemallia. Jos toinen lapsi on noin suuri haave niin ennemmin kokeilee kuin 15v päästä katuu ettei edes yrittänyt.

Sun tyttöskin on jo sen verran iso, että veikkaan teidän pärjäävän ihan hyvin. Ja sä olet kuitenkin vielä nuori, aikaa kyllä on :)

ja mitä sä pyörit tällä mammapalstalla jos et kestä tällasia juttuja/ne ei kiinnosta. mene juttelemaan niistä päivänpolttavista uutisistas jonnekin muulle palstalle. tää kuitenkin on kaksplus lehden keskustelupalsta ja tiedätkö millainen lehti on kyseessä?
katseleppa myös noita mainoksia joita tällä sivulla on: pampers jne ;)
jos ukkoo ottaa noin koville, niin aina voi häipyä suomi24:lle.

Ymmärrän täysin. Meilläkin pikkukakkosen yritystä takana jo yli vuosi :( Lääkkeetkin olen saanut monta kuukautta sitten eikä mitään tehoa (paitsi että olen lihonnut niistä 10 kg). Olen jopa kateellinen esikoista odottaville :ashamed: Varsinkin niille joilla tärppää heti. Ja vauvamahoja nään joka puolella.

Mulla oli sun ikäisenä kamala vauvakuume. Vaatteita en ostellut kun oli pojan vauvavaatteet ja muut tavarat vielä tallessa. Nyt 41v. on vielä haikeus asiasta. Elämäntilanne on vieläkin sellainen että ei mun kannata toista lasta tehdä. Harmittaa koska halusin 2-3 lasta.

[QUOTE="elma";24242034] Sisarussuhde olisi todennäköisesti elämän pisin suhde. Suren, että lapseni sellaisen menettää.[/QUOTE]

Ehkä, usein on. Muttei aina. Esim. itselleni sisarukset ovat ihan vieraita ihmisiä, ei mitään suhdetta heihin. Ikäeroa on ja se selittää paljon.

Yhteistyössä