Mä olen burana-addikti :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Mites se meni, joko siis kävit tohtorilla vai et oo viellä päässy sinne? Miks syöt tuota buranaa?

Keskiviikkona hammas leikattiin pois ja mua sattuu edelleen. Ne juuret tais olla vähän turhan lähellä hermoja, kun on koko toinen puoli kasvoista kipeä :/

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mites se meni, joko siis kävit tohtorilla vai et oo viellä päässy sinne? Miks syöt tuota buranaa?

Keskiviikkona hammas leikattiin pois ja mua sattuu edelleen. Ne juuret tais olla vähän turhan lähellä hermoja, kun on koko toinen puoli kasvoista kipeä :/

ai, auts :/

Jaksuja, jos ei meinaa ohi mennä mee lekurille uudestaan, ettei ole tulehdusta. :hug:

ai, auts :/

Jaksuja, jos ei meinaa ohi mennä mee lekurille uudestaan, ettei ole tulehdusta. :hug:

En mä usko tohon tulehdukseen yhtään, ku ei oo ees turvonnu ja mitä sain katsottua niin ien näyttää ihan hyvältä. Keskiviikkoon mie näin sinnittelen, saa katsoa siinä tikkien poiston lomassa sitten.

oon kohta 15 vuotta täyttävä tyttö. tätä on jatkunut jo tosi pitkään .. :( mä syön ihan sairaasti buranan 600: sia vaikka mikään paikka ei oliskaan kipee mun on vaan pakko ottaa niitä :( mä en jossain vaihees ees huomaa et otan kolme 600:sta tosta vaan ja si rupee itkettään.. kysyn itteltäni koko ajan et miks oikein otan niitä? mut mun on vaa pakko.. otan joka päivä :(( tulee ihan outo olo jos en oo ottanu.. :( en pääse siitä eroon :( pelkään et oon riippuvainen ja että mulle voi tapahtuu jotain vakavaa:(

Yhteistyössä