Mä olen ihan loppu lasten jatkuvaan sairasteluun :(

14.07.2007
696
0
16
Ihan koko ajan on jotain. Kuumetta, nuhaa, ripulia jne. Lista on loputon.

Miten ihmeessä tässä vois käydä töissä, kun melkein joka viikko sais olla töistä pois? :o
Nyt käyn koulutuksessa ja sieltä voi olla vähän vapaammin pois, toisin kun töistä. En uskalla edes kuvitella hakevani töitä ennenkun tää tilanne tasaantuu.

Mä oon ihan loppu
:ashamed: Mies ei voi töistään olla poissa, joten lasten hoito jää mulle.
Argh!
 
Ymmärtääkö teidän työnantajat vai pitääkö nykyään pelätä potkuja joka päivä?

Musta tosin kyllä tuntuu, että en vaan hae vakkaritöitä ennenkun muksut on isompia. Ei tällaisesta tule mitään, että "saa" olla koko ajan pois töistä. :headwall:
 
hyvä että on muitakin joilla lapset sairaana koko ajan :D luulin olevani ainoo joka tästä kärsii.... =)
meillä sellanen monen kuukauden sairastelu putki takana että ihme etten ole itse viellä lepolpmalla lataamassa akkuja,,,
 
Ei se tautiaika ikuisuuksia kestä. Kyllä se toki nyt tuntuukin siltä mutta vuoden päästä voit jo hymyillä tilanteelle. ; ) Lohduttiko yhtään? Minäkin tässä aloitin työelämään paluun viiden vuoden kotona olon jälkeen niin kappas; heti pidettiin korvatulehdukset ja parit lentsut mutta nyt arki jo normaalia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:
Alkuperäinen kirjoittaja ?????:
kannataisikohan harkita kotiin jäämistä??

Luitko yhtään mitä kirjoitin?
En VIELÄ ole töissä vaan koulutuksessa, josta voi VIELÄ olla vapaammin pois.

miten niin?luin yhtä hyvin kun kirjotit.etkö voi olla kotona kokonaan jos kovin lapset sairaita koko ajan?itse ainakin oli asetettava lapset etusijalle!!
 
Mä olen kotona osittain juuri siitä syystä vielä et kun lapsia on nuo neljä niin töistä sais olla ihan jatkuvalla syötöllä poissa :/ enkä usko et työnantaja tykkäis hyvää jos viikottain soittelisin et hei.. en taaskaan pääse.
Meillä mies pystyy onneks tekee aina joskus etätöitä kotona mut on silläkin päiviä jolloin pakko olla töissä.
Mut nyt siis vielä toistaiseksi kotona ja haaveilen töihin menosta... aina välillä :ashamed:
 
Mä olen kuitenkin ollut kotona melkein kolme vuotta, mutta kun tuo kotihoidon tuki loppuu tuossa lapsen täytettyä kolme ja lisäksi lääkäri on suositellut hoitoa niin eipä tässä paljon kotona tee mieli olla.

No, onneksi tämä on ohimenevää. Ehkä kesällä sitten ei enää ole näin paljon pöpöjä joka paikassa? Tää talvihan on ollut tosi pöpörikasta aikaa, kun ei ollut kunnon talvea ollenkaan :/ (näin olen jostain lukenut)
 
Eipä se kotiinjääminenkään ratkasu oo niinku joku tuol huuteli, mä oon täällä kahden muksun kans vankina, toinen 2,5v ja toinen 1v. Ollu flunssaa, kuumetta, mahatautia molemmista päistä,korvatulehduksia.... koko talven.enkä tajua mistä ne pöpöt tulee kun ei edes käydä ikinä missään (kun ovat kipeinä, mokomat..)
 
meillä tuo eskarilainen ei ole joulun jälkeen tervettä päivää nähnyt. Nuhaa, yskää, kuumetta, keuhkoputkentulehdusta ja parhaillaan kuuri angiinaan. Oli 3 viikkoa pois eskaristakin, eilen meni ja yllätys yllätys, oli yskinyt ja oksentanut limaa siellä ja kotia taas. Ei muuta ku klo 17.10 on taas lekuriaika ku viikon jo tota kuuria syönyt ja tauti sen ku pahenee. Hermot tässä menee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Eipä se kotiinjääminenkään ratkasu oo niinku joku tuol huuteli, mä oon täällä kahden muksun kans vankina, toinen 2,5v ja toinen 1v. Ollu flunssaa, kuumetta, mahatautia molemmista päistä,korvatulehduksia.... koko talven.enkä tajua mistä ne pöpöt tulee kun ei edes käydä ikinä missään (kun ovat kipeinä, mokomat..)

Tätä minäkin mietin... Aina kun meillä on ollut kakkatautia niin päiväkodissa ei ole ollut ja sitten kun siellä on niin meillä on esim. kuumetta tms ihan muuta.

Jostain niitä vaan tulee ja tulee...
:headwall:
 
Onko teillä gefilus käytössä? Entä kaupungilla(esim ennen kahviloita/hesejä jne käsidesipullo? d-vitamiinia voi isommillekkin antaa, ala antaan sitä, se auttaa tautien torjunnassa, tai osta Sanasol monivitskua. Lisänä kova toitotus käsipesusta muksuille. :attn: :hug: :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Onko teillä gefilus käytössä? Entä kaupungilla(esim ennen kahviloita/hesejä jne käsidesipullo? d-vitamiinia voi isommillekkin antaa, ala antaan sitä, se auttaa tautien torjunnassa, tai osta Sanasol monivitskua. Lisänä kova toitotus käsipesusta muksuille. :attn: :hug: :hug: :hug:

Jokailtainen Gefilus-juoma ja vitamiinitabletti on jo tapa. Ja käsidesiä käytän vapaa-ajalla, mutta eihän noi hoidossa sitä samalla tavalla laita, kun lapsia on 25...
:ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Onko teillä gefilus käytössä? Entä kaupungilla(esim ennen kahviloita/hesejä jne käsidesipullo? d-vitamiinia voi isommillekkin antaa, ala antaan sitä, se auttaa tautien torjunnassa, tai osta Sanasol monivitskua. Lisänä kova toitotus käsipesusta muksuille. :attn: :hug: :hug: :hug:

Jokailtainen Gefilus-juoma ja vitamiinitabletti on jo tapa. Ja käsidesiä käytän vapaa-ajalla, mutta eihän noi hoidossa sitä samalla tavalla laita, kun lapsia on 25...
:ashamed:

Ok mutta jatka samaan malliin. Yleensä taudit on sitten hiukan lievempiä kun gefilusta. Toi on tosi kurjaa :hug: voimia sulle. Toivon ja uskonkin että näin keväämmällä taudit vähenee. Niinhän se yleensä menee onneks :wave:

 
Gefilukset (sekä relat), vitamiinit, hemmetin fluori- ja ksylitolitabletitkin on meilläkin jokapäiväisessä käytössä, kädet pestään aina ku tullaan ulkoota sisälle ja ennen ruokaa ja jälkeen ja ja ja.. kyllä, lasten kuulukin sairastaa, mutta kun tätä putkea on kestäny jo useamman kuukauden ja vaikka toinen onkin välillä terveenä niin toinen sitten sairastaa. Väsyy sitä ihminen.
 

Similar threads

M
Viestiä
25
Luettu
2K
Aihe vapaa
"aloittaja"
A
A
Viestiä
13
Luettu
357
Aihe vapaa
JONSERED Karhunkantaja
J
T
Viestiä
29
Luettu
20K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä