Ihan koko ajan on jotain. Kuumetta, nuhaa, ripulia jne. Lista on loputon.
Miten ihmeessä tässä vois käydä töissä, kun melkein joka viikko sais olla töistä pois?
Nyt käyn koulutuksessa ja sieltä voi olla vähän vapaammin pois, toisin kun töistä. En uskalla edes kuvitella hakevani töitä ennenkun tää tilanne tasaantuu.
Mä oon ihan loppu
:ashamed: Mies ei voi töistään olla poissa, joten lasten hoito jää mulle.
Argh!
Miten ihmeessä tässä vois käydä töissä, kun melkein joka viikko sais olla töistä pois?
Nyt käyn koulutuksessa ja sieltä voi olla vähän vapaammin pois, toisin kun töistä. En uskalla edes kuvitella hakevani töitä ennenkun tää tilanne tasaantuu.
Mä oon ihan loppu
:ashamed: Mies ei voi töistään olla poissa, joten lasten hoito jää mulle.
Argh!