Mä olen ihan oikeasti lasten kanssa lähes koko ajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Huomasin tuossa kun sain olla kaksi tuntia ihan yksin että olen lasten kanssa oikeasti lähes koko ajan. Tuollainen kahden tunnin yksinolokin tuntui ihan luksukselta ja nautin joka sekunnista. Taitaapi olla ihan totta että mulla alkaa olla kohta roolina vaan äiti, äiti ja äiti.

Mulla sama juttu. Mies tekee yöduunia ja kun tulee puolenpäivän jälkeen kaatuu reporankana sänkyyn,josta ehkä jaksaa nousta ilta kuudelta vähäksi aikaa 11v ja 8kk seuraksi. ÄITI siis minä saatan silloin pikasesti käydä suihkussa tai vien roskiksen. Koska kohta taas vauveli ja mies menee nukkumaa. Raskasta. Ja ne hetket kun istun vaikka vessassa ihan yksin ovat luxusta. =)

Täällä myös sama juttu, en oikeastaan ikinä mene edes mihinkään ilman että vähintään yksi muksuista mukana. Mutta mulla on toisinpäin, eli jos oon yksinäni, oon ihan levoton enkä osaa edes olla tai tehdä mitään, niin outoa se on. Edes suihkussa en ole koskaan yksinäni. Kaikkeen vaan on tottunut, enkä tuosta valitakaan :D

En ole edes yh, mies vaan ei helpolla jää koko porukan kanssa yksinään (lapsia kolme), tämän päiväinen oli hyvin harvinaista. Suihkussakin käyn yleensä vasta kun lapset nukkuu jos haluan yksin käydä; muuten joku koko ajan huutaa oven takana, mies tuskastuu ja sanoo että ota nyt lapsi sinne suihkuun sun kanssa. Ja mulla ei anna luonto periksi kuunnella lapsen itkua oven takana.
Mies tekee pitkää päivää, kun tulee töistä niin on ihan poikki. Vapaapäivinään taas haluaa vaan levähtää.

Yhteistyössä