Mä olen ihastunut.. Naiseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muoki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muoki

Vieras
Mä olen siis ihastunut naiseen, työkaveriin. Tai en voi sanoa edes työkaveriin, olemme eri ammattikuntaa, mutta toisinaan työskentelemme yhdessä. Mä olen perheellinen ihminen ja naimisissa miehen kanssa, joka on ihana mies ja isä.
Mutta tää työkaveri.. Mä en vaan saa häntä pois mielestä. Melkein varmuudella tiedän, ettei hän tunne lainkaan samoin, mutta mitä mä teen?? Mä en kestä enää kun olen niin ihastunut! Ja ei, tämä ihastukseni kohde ei ole hetero.

Tarviiko joka ihastuksen kanssa tehdä jotain? Etkö sä voi vaan vaikka nauttia siitä kutkuttavasta tunteesta töissä ilman sen kummempia viritelmiä?

Ei jokaisen tunneaallon mukaan tarvi hypätä?

Et tee mitään, vai haluatko vaarantaa oman parisuhteen vain ihastumisen takia, olisko se sen arvoista
sitten ?

Mitä hittoa! Lähin vaan googlettaa "olen ihastunut naiseen" ja löysin aivan samanlaisia tilanteita, kuin itselläni.

Olen myös hetero :D yhdessä miehen kanssa ja meillä on pieni poika ja mitäs v:tä nyt tapahtuu? Aloitin uudessa duunissa ja olen ihastunut, siis äärimmäisen ihastunut... NAISEEN!!!

Luulen ettei kyseinen henkilö ole hetero, mutta en voi sitäkään varmuudella tietää.
Tajusin ihastuksen jo heti seuraavana päivänä ja päivä päivältä tunne vain vahvistuu.

Eihän tilanteessa kannata mitään siirtoja tehdä minnekään ja kannattaa pää pitää kylmänä ja odottaa, että tunne laantuu. Mutta tietysti tilanteessa mietityttää normaalia ihastusta enemmän vielä tuo kohteen sukupuoli.

Yhteistyössä