Mä olen niin järjettömän ihastunut mutta mies taitaa olla kiinnostunut mun kaverista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suruisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suruisa

Vieras
Tekee aivan kipeää kun aloin epäillä tätä asiaa. Ei heillä ole mitään säpinää ja kaverini on varattu, mutta epäilen ihastukseni kohteen olevan ihastunut tähän mun kaveriin.

Mä olen niin järjettömän ihastunut siihen mieheen mutta tuskin mä voin häntä saada. Mies pitää mua vain kaverina. :(

Ikävä homma, mutta niin se vain menee, että ihmisten kemiat menee välillä niin ettei toinen kiinnostu pitämään kuin kaverina, ja toinen ihastuu kovastikin. Sit joskus ne kemiat sattuu kohtaamaan ja molemmat rakastuu toisiinsa. Tuskin voi kovin paljon väkisin tehdä asialle mitään, vaikka harmittais.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsyjen äiti:
Ikävä homma, mutta niin se vain menee, että ihmisten kemiat menee välillä niin ettei toinen kiinnostu pitämään kuin kaverina, ja toinen ihastuu kovastikin. Sit joskus ne kemiat sattuu kohtaamaan ja molemmat rakastuu toisiinsa. Tuskin voi kovin paljon väkisin tehdä asialle mitään, vaikka harmittais.

Kyllä mä sen tiedän etten voi asialle mitään mutta harmittaa niin vietävästi. Toinen kaveri on mulle yrittänyt vakuutella että kyllä se mies taitaa olla kiinnostunut mutta tämä toinen kaveri ei tiedä kaikkea mitä mä tiedän. Ne asiat on ehkä pikkujuttuja mutta ainakin mun luonteella niistä tulee ajateltua että no niin siinä se sitten taas.

Ei ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta kun joku mies kiinnostuu mun kaverista eikä musta. Minkäs sille mahtaa että mä olen näin ruma ja kaveri jotakin kaunottaria. :(

Yhteistyössä