Mä olen ihastunut! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äääh

Vieras
Tajusin just, että taidan olla jos nyt en ihan rakastunut mutta ainakin ihastunut erääseen mieheen. Tavattiin hiljattain pitkän tauon jälkeen ja oih mikä symppis hänestä oli nyt "vanhemmiten" kuoriutunut! En hirveesti päässyt juttuun hänen kanssaan kaksin kun paikalla oli isompi porukka. Mietinkin nyt, miten lähestyisin tätä miestä? Ensimmäiseksi pitänee varmistaa, että on varmasti sinkku. Oletan hänen olevan, mutta 100% varma en ole.

Nooh, jos kysyt että miten voisit lähestyä, niin riippuu aika pitkälti siitä, millaisessa ympäristössä tulet häntä jatkossa tapaamaan. Eri ympäristöt antavat erilaisia mahdollisuuksia "lähestyä".

Joo, onnea vaan. Kohta sä oot seitsemännessä taivaassa, sydänjuuriasi myöten rakastuneena ja kuuntelet onnesta leijaillen miehen suloisia sanoja sinulle. Juuri, kun haaveilet yhteisestä loppuelämästä elämäsi miehen kanssa, tuo elämäsi mies jysäyttää sulle todellisuuden suoraan päin naamaa. Ja täysin säälittä. Ja siihenhän sitten jäät keräilemään elämäsi sirpaleita ja ihmettelemään, miten tässä taas näin kävi.

Että tosi ihanaa, ihastuminen on elämän suola.
Not.

[QUOTE="aapee";23564870]Maantieteellistä välimatkaa on, joten aloite on tehtävä jollain viestimellä. Puolivahingossa törmääminen ei ole mahdollista. :)[/QUOTE]

No sitten vaan selvität, että mies on vapaa ja laitat viestiä esim. facebookin kautta. EIkös tuo ole nykyään aika yleistä. Onnea matkaan! :)

[QUOTE="Kiva";23564921]No sitten vaan selvität, että mies on vapaa ja laitat viestiä esim. facebookin kautta. EIkös tuo ole nykyään aika yleistä. Onnea matkaan! :)[/QUOTE]

Kiitti. Täytynee rohkaista mielensä ja tehdä se aloite. =)

Joo, onnea vaan. Kohta sä oot seitsemännessä taivaassa, sydänjuuriasi myöten rakastuneena ja kuuntelet onnesta leijaillen miehen suloisia sanoja sinulle. Juuri, kun haaveilet yhteisestä loppuelämästä elämäsi miehen kanssa, tuo elämäsi mies jysäyttää sulle todellisuuden suoraan päin naamaa. Ja täysin säälittä. Ja siihenhän sitten jäät keräilemään elämäsi sirpaleita ja ihmettelemään, miten tässä taas näin kävi.

Että tosi ihanaa, ihastuminen on elämän suola.
Not.

No ensimmäisen vaiheen suunnitelma ois, että jos tästä jotain kehkeytyy niin ois kiva vaikka viettää kesää yhdessä. =)

[QUOTE="mamma";23565235]missä tapasitte pitkän tauon jälkeen?[/QUOTE]

Eräissä pippaloissa jotka järjestettiin entisessä opiskelukaupungissani. Eräänlainen luokkakokous. =)

Onnea vain kovasti ja tsemppiä, että jotain kehkeytyisi. Itsekin olen hieman ihastunut ja minun kohdallani asia on lähinnä niin, että pitää miettiä keinot, jolla asiasta pääsee yli. :D

onnitteluni! minäkin olin ihastunut, vähän olen vieläkin, yhdessä vietettiin kiihkeitä hetkiä kunnes mies lopetti yhteydenpidon kuin seinään :)

arvaa miltä nyt tuntuu? olen pahastunut.

Yhteistyössä