Mä olen jo niin kyllästynyt terrori iskuihin, tämä maapallo on sekaisin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
En halua lukea uutisia, en halua nähdä enkä kuulla näistä asioista. Tämä satuttaa niin paljon ja ärsyttää. Tuntu että tämä on vielä vast alku :/. Mutta kai parempi olla ajattelematta eikö? Elää vaan ja olla...

Sinä olet Milanna juuri niitä ihmisiä, joilla olisi mahdollisuus vaikuttaa hieman enemmän kun on rahaa!

Järjestämällä vaikka tilaisuuksia taikka muuta toimintaa.

Mutta ollaan vaa ja katsellaan?

Sinä olet Milanna juuri niitä ihmisiä, joilla olisi mahdollisuus vaikuttaa hieman enemmän kun on rahaa!

Järjestämällä vaikka tilaisuuksia taikka muuta toimintaa.

Mutta ollaan vaa ja katsellaan?
Minulla on rahaa? :ROFLMAO: Tämä on kai vitsi? Tiedätkö kuinka paljon tälläiseen rahaa tarvitse ja tiedätkö kuinka paljon tienaan? Not? Onko minulla edes aikaa tehdä tilaisuuksia? No ei, tuskin, hyvää että on aika edes nukkua joskus muutama tuntia, ettei vaan työt lähtee alta. HUOH!

Minulla on rahaa? :ROFLMAO: Tämä on kai vitsi? Tiedätkö kuinka paljon tälläiseen rahaa tarvitse ja tiedätkö kuinka paljon tienaan? Not? Onko minulla edes aikaa tehdä tilaisuuksia? No ei, tuskin, hyvää että on aika edes nukkua joskus muutama tuntia, ettei vaan työt lähtee alta. HUOH!
No jos on vara ostella solkenaan kalliita laukkuja, kyniä ja muuta tilpehööriä, ravata ympäri planeettaa ja hioa hampaita ja kiristellä vatsanahkoja, niin täytyy löytyä muutakin kuin tuulen huuhtoma perse. Ei mulla keskiluokkaisena ole tuollaiseen elämään varaa. Kerran vuodessa käydään ulkomailla, pari merkkilaukkua omistan. Palkka kuluu kyllä ihan pakollisiin menoihin, elämiseen ja lapsiin. Ja ennen kuin joku heittää sen kateuskortin, niin en ole pätkääkään Milannalle kateellinen, olen oikein tyytyväinen elämääni. Mun elämästäni ei puutu mitään olennaista. Matkustella ois tietysti mukava enemmänkin, mutta ei mua toisen matkustelu sentään kateelliseksi tee, herranjumala.

Rahat ovat Milanna sun ja sä teet niillä tietysti mitä lystäät. On toi siltikin huvittava prioriteettilista, jos laukut ja muu krääsä on siellä sijoituskohteena number one ja niiden eteen täytyy tehdä perse verillä töitä. Arvelen, että saisit nukkua yösi, jos et olisi niin ahne.

No jos on vara ostella solkenaan kalliita laukkuja, kyniä ja muuta tilpehööriä, ravata ympäri planeettaa ja hioa hampaita ja kiristellä vatsanahkoja, niin täytyy löytyä muutakin kuin tuulen huuhtoma perse. Ei mulla keskiluokkaisena ole tuollaiseen elämään varaa. Kerran vuodessa käydään ulkomailla, pari merkkilaukkua omistan. Palkka kuluu kyllä ihan pakollisiin menoihin, elämiseen ja lapsiin. Ja ennen kuin joku heittää sen kateuskortin, niin en ole pätkääkään Milannalle kateellinen, olen oikein tyytyväinen elämääni. Mun elämästäni ei puutu mitään olennaista. Matkustella ois tietysti mukava enemmänkin, mutta ei mua toisen matkustelu sentään kateelliseksi tee, herranjumala.

Rahat ovat Milanna sun ja sä teet niillä tietysti mitä lystäät. On toi siltikin huvittava prioriteettilista, jos laukut ja muu krääsä on siellä sijoituskohteena number one ja niiden eteen täytyy tehdä perse verillä töitä. Arvelen, että saisit nukkua yösi, jos et olisi niin ahne.

(y)

Toki milannalla on oikeus tehdä rahoillaan mitä lystää. Mutta on hasuua, että sellainen jolla olisi mahdollisuuksia vaikuttaa ei tee mitään vaan kitisee. Olisi sitten hiljaa.

Tosiasia nyt vaan on, että rahalla saa asioita aikaan helpommin.

(y)

Toki milannalla on oikeus tehdä rahoillaan mitä lystää. Mutta on hasuua, että sellainen jolla olisi mahdollisuuksia vaikuttaa ei tee mitään vaan kitisee. Olisi sitten hiljaa.

Tosiasia nyt vaan on, että rahalla saa asioita aikaan helpommin.

Mitä tässä tilanteessa sillä rahalla saa? Mitä hyötyä on tilaisuuksista? En nyt ihan ymmärrä.

Hän myy kyniä

Sepä se. Mies tekee työmatkoja mm. Euroopan isoihin kaupunkeihin. Ainoa, mitä tässä voitiin tehdä on olla kiitollinen työstä ja nostaa henkivakuutussummia. Kannattaa myös huomioida, ettei esim. joidenkin pankkien lainaturva korvaa mitään, jos kuolema johtuu terrori-iskusta. Ovat siis rajannet juuri terrori-iskusta johtuvat kuolemat vakuutuksen ulkopuolelle.

Tässä ketjussa kuitenkin taisi olla kyse terroristi-iskuista. No mutta saisiko kuitenkin sen esimerkin niistä tilaisuuksista? Miten sinä vaikuttaisit ja mihin jos sulla olisi vaikka kaksi tonnia ylimääräistä kuukaudessa?

Tukisin ennenkaikkea suomalaisia pienyrityksiä ja valintani muutenkin olisivat paljon enemmän oman maan suuntaan kasvattavia.

Ei sen kummempaa.

Tiedätkö että matkustan paljon töiden takia? No etpä tietenkään ;)
Tiedätkö että olen myyjä ja mulla on varmasti näitä tuotteita löytyy muutenkin? Teen jo ison palvelun kun maksan veroja, vähän liian paljonkin ne maksan. Tehdänkö diilin mä laitan vaikka pari tonnia ja sinäkin laitat niin autetaan jotaki? Niin mikäs siinä et vaan sitten tänä vuonna pääse matkoille? Käykö?

Yhteistyössä