Mä olen kamala ihminen kun ajattelen edes tälläistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi minua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi minua

Vieras
Eräs tuttuni on tehnyt 3 aborttia, ja syyksi on sanonut mm että kun mies lähti ryyppäämään ja tuli riitaa niin teki siksi abortin.

Sama ihminen tiesi että minä olen yrittänyt yli vuoden raskautua ja tuli kehuskelemaan minulle kuinka tulisi varmasti heti raskaaksi jos vain haluaisi.

Ja nyt olen kuullut että hän haluaa. Mä olen kamala kamala ihminen kun toivon että hän joutuisi edes muutaman kuukauden yrittämään raskautta.
En minä hänellekkään lapsettomuutta toivo. Mutta menisipä siinä edes muutama kuukausi.

Voi kuule... Mä taitaisin ajatella ihan samanlailla, eli ihan yhtä paha olen. Hyi siis minuakin.

Mutta tosi ikävää, että vielä tulee kehuskelemaan, jos siis tietää, että teillä on yritys päällä. Toivottavasti on vaan joku sun puolituttu, eikä ainakaan ystävä tai edes kaveri.

No on se vaan kiva lukea että muillakin tulee samoja ajatuksia mieleen =)

Vaikka kamalaahan se on toivoa toiselle tälläistä. Mutta ehkäpä hän sitten oppisi jotain tästä elämästä. ( ja

Nyt mulla on huono omatunto. Hän ei ole vieläkään raskaana.

Itse olen nyt onnellisesti rv 9, toivottavasti kaikki menee hyvin.

Ja toivottavasti hänkin tulee pian raskaaksi.

Ihan tämä piti tulla vain kertomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tollaselle mä toivon vilpittömästi lapsettomuutta; ei ole ansainnut äitiyttä

Millähän perusteella äitiys ansaitaan? Minun mielestäni abortti on yhtä tyhjän kanssa ja ei liity äitiyteen millään lailla.
Olen hyvä äiti ( kehuttu) vaikka abortteja takana 4.

Kyllähän mä nyt sen tiedän ettei se mun toiveista ole kiinni. Mutta on se silti kurjaa että edes ajattelin sellaista.
Vaikka hyvää heille varmasti teki huomata ettei se niin helppoa ole.

Mistäs tiedät, noh, on hyviä äitejä, ja hyviä äitejä..... Ja abortin syytkin kyllä vaikuttaa. Jos ikää on 14v ja raiskattu niin abortti on oikein ymmärrettävä. Mutta jos tekee 3 aborttia vaikka raskaus on joka kerta ollut suunniteltu vaan sen takia ettei just nyt haluakkaan... niin... saa siinä aikapaljon kasvaa ihmisenä ennenkuin on oikeasti valmis äidiksi.
Ja todella toivon että tämä tuttavani on nyt tehnyt sen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllähän mä nyt sen tiedän ettei se mun toiveista ole kiinni. Mutta on se silti kurjaa että edes ajattelin sellaista.
Vaikka hyvää heille varmasti teki huomata ettei se niin helppoa ole.

Mistäs tiedät, noh, on hyviä äitejä, ja hyviä äitejä..... Ja abortin syytkin kyllä vaikuttaa. Jos ikää on 14v ja raiskattu niin abortti on oikein ymmärrettävä. Mutta jos tekee 3 aborttia vaikka raskaus on joka kerta ollut suunniteltu vaan sen takia ettei just nyt haluakkaan... niin... saa siinä aikapaljon kasvaa ihmisenä ennenkuin on oikeasti valmis äidiksi.
Ja todella toivon että tämä tuttavani on nyt tehnyt sen.

No mun mielestä on aika inhimillistä toivoa, ettei se tuu raskaaksi, jos se on tähänkin mennessä aina keskeyttänyt ne. Ehkä se ei oikeesti halua edes sitä lasta, pelaa vaan jotain ihme peliä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
Ei tollanen oo äitiyttä ansainnut

Pienen sikiön abortoiminen on tavallaan verrattavissa vaikkapa jälkiehkäisyyn. Ei abortin tekeminen kenestäkään tee tulevaisuudessa huonoa äitiä. Tai, ihan yhtä huonon kun ne jotka on vaikka käyttäny pillereitä.

Yhteistyössä