Mä olen kamala ihminen kun ajattelen edes tälläistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi minua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
Ei tollanen oo äitiyttä ansainnut

Pienen sikiön abortoiminen on tavallaan verrattavissa vaikkapa jälkiehkäisyyn. Ei abortin tekeminen kenestäkään tee tulevaisuudessa huonoa äitiä. Tai, ihan yhtä huonon kun ne jotka on vaikka käyttäny pillereitä.

EI TODELLAKAAN OLE VERRATTAVISSA!!! V*tun idiootti!! olet kyllä epätavallisen tyhmä ihminen!

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Pienen sikiön abortoiminen on tavallaan verrattavissa vaikkapa jälkiehkäisyyn. Ei abortin tekeminen kenestäkään tee tulevaisuudessa huonoa äitiä. Tai, ihan yhtä huonon kun ne jotka on vaikka käyttäny pillereitä.

EI TODELLAKAAN OLE VERRATTAVISSA!!! V*tun idiootti!! olet kyllä epätavallisen tyhmä ihminen!

Abortissa tapat ihmisen alun jolla lyö jo sydän.. ehkäisyssä ja jälkiehkäisyssä alkoi ei ole kiinnittynyt mihinkään tai pillereissä ei irtoa edes munasolua niin on pikkusen eriasia kuin joku abortti!!! oikeasti miten joku voi olla nuin idiootti... onneksi en tunne sinua enkä kyllä haluaisikaan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mistäs tiedät:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tollaselle mä toivon vilpittömästi lapsettomuutta; ei ole ansainnut äitiyttä

Millähän perusteella äitiys ansaitaan? Minun mielestäni abortti on yhtä tyhjän kanssa ja ei liity äitiyteen millään lailla.
Olen hyvä äiti ( kehuttu) vaikka abortteja takana 4.

eikö tunnu pahalta, että olet tappanut lapsistasi 4?

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

No, onneksi sä tolla omalla viestilläsi osoitat itse olevasi hyvin järkevä ja asiallinen ihminen :)

Yhteistyössä