mä olen niiiin väsynyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
huoh....en jaksa edrs selittää mutta tuntuu että kaikki kaatuu päälle ja yksin saan huolehtia kaikesta vaikka ukkokin on....töissäkin pitää jaksaa käydä ja voi prkl.......omaa aikaa ei ikinä...ärsyttää nyt suunnattomasti yh-äidit tai isät jotka valittaa että raskasta....tuttava perheessäkin joka toinen v.loppu aikuisilla vapaat kun lapset toisella vanhemmalla ja viikolla lapset mummolassa yhden päivänja toisessa mummolassa vielä usein v.loppuisin kun eivät o9le äidillä!!!on siinä kyllä vanhemmilla mun mielestä ihan liikakkin omaa aikaa!!!!!hitto....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä mättää? Koita keksiä ratkaisua ongelmiin. Koita olla keksimättä lisää ongelmia.

ei tässä enää keksiä tarvii ongelmia...kun ois tuo mies semmonen että autta enempi kotosalla ja lasten kanssa niin jaksais itteki...mut kun ei mene perille...

Mulla 3 pientä lasta ja mies löytyy, mutta ei se niitä hoida, kun kuulemma mun homma. Ja ennen kuin arvostelette, mies ei ollut aina tuollainen. Mutta itse tässä kyl väsyy:(

Juu, ei oo yh-mammalla täälläkään helppoa. Yks vapaa ilta kuukaudessa, kun mummu jaksaa ottaa. Isä ulkomailla ja samoin isän suku. Ei turvaverkkoa. Vuorotyö vie mehut ja kotityöt päälle. Kun ja jos tää joskus helpottaa, niin hallelujaa. Ois ees mies, joka veis roskapussin joskus....tai sais 15 min suihku rauhan muulloinki kuin yöllä...

Alkuperäinen kirjoittaja yh-mama:
Juu, ei oo yh-mammalla täälläkään helppoa. Yks vapaa ilta kuukaudessa, kun mummu jaksaa ottaa. Isä ulkomailla ja samoin isän suku. Ei turvaverkkoa. Vuorotyö vie mehut ja kotityöt päälle. Kun ja jos tää joskus helpottaa, niin hallelujaa. Ois ees mies, joka veis roskapussin joskus....tai sais 15 min suihku rauhan muulloinki kuin yöllä...

jaa, no jos mies ei muuta tee kuin vie joskus roskapussin, niin mieti mikä lisätyö on tehdä miehelle ruoat ja siivota hänen paskomat pytyt, kantaa sille miehelle maidot jne (meillä juo maitoa kuin lehmä)

siis kyllllä saa mies tehdä hieman enemmän kuin viedä roskat ... jokainen lisähenkilö teettä lisää työtä, jokainen syö omat salaatit jotka pitää raastaa pilkkoa pieniä, jokainen syö omalta lautaselta, joka erikseen koneeseen ja isommassa perheessä koneen täyttämistä ja tyhjäämistä 100 kertaa päivässä kuin meilläkin normiperheessä joka jumalan päivä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä