MÄ OLEN NIIN ITSEKÄS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
... Että haluan lapseni ristiäisiin vain sellaisia ihmisiä, joihin luotan ja joiden tiedän välittävän minusta ja tietysti ja eritoten lapsesta. Haluan sinne vain sellaisia ihmisiä, joiden minä ja mieheni toivotaan olevan pysyviä ja turvallisia aikuisia lapsen elämässä.

Tästä johtuen mä olen itsekäs, itsepäinen ja ajattelematon kakara, joka ei osaa ottaa muita huomioon ollenkaan.

Jätin siis äitipuoleni kutsumatta, eikä äidin uudella miesystävälläkään ole kirkkoonkaan asiaa.

Miten te muut olette hoitaneet hankalat sukulaissuhteet tällaisissa tilanteissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
niin, ettei mitään ristiäisiä olla järjestettykään.

Mulla kävi tämä mielessä, mutta sitten ajattelin että minä haluan ristiäiset, mies myös. Joten sellaiset pidetään.

Siinä tapauksessa kutsutte juuri ne ihmiset, jotka aioittekin :), unohdatte muiden ihmisten ihmettelyt. Voi sanoa, vaikka, että piti karsia kutsuväkeä, kun on vähän tilaa?, tai ohitatte ihmettelyt vastakysymyksellä, jotain kinkkistä kysyjän puolelta esim. eikö meitäkään kutsuttu teidän 50- vuotis juhliin tai siihen suuntaan.

niin, ettei mitään ristiäisiä olla järjestettykään.

Mulla kävi tämä mielessä, mutta sitten ajattelin että minä haluan ristiäiset, mies myös. Joten sellaiset pidetään.

Siinä tapauksessa kutsutte juuri ne ihmiset, jotka aioittekin :), unohdatte muiden ihmisten ihmettelyt. Voi sanoa, vaikka, että piti karsia kutsuväkeä, kun on vähän tilaa?, tai ohitatte ihmettelyt vastakysymyksellä, jotain kinkkistä kysyjän puolelta esim. eikö meitäkään kutsuttu teidän 50- vuotis juhliin tai siihen suuntaan.

Mun isä ei tule, jos hänen vaimonsa ei saa tulla :( Ja niin edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko äitipuolesi ylipainoinen vai mikä mättää?

Hahahaha. Itse asiassa on se vähän pullea. Se on myös ilkeä, ollut aina kun on mun elämään kuulunut, eikä tämä ole mikään keksitty juttu vaan sen on myöntänyt jopa isänikin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko äitipuolesi ylipainoinen vai mikä mättää?

Hahahaha. Itse asiassa on se vähän pullea. Se on myös ilkeä, ollut aina kun on mun elämään kuulunut, eikä tämä ole mikään keksitty juttu vaan sen on myöntänyt jopa isänikin.

Ja onko se ilkeys vai ne läskit suurempi syy sille, että sinä et voi ihmistä sietää? Etkös sä vihaa läskejä? Mitä merkitystä sillä ilkeydellä sit enää on?