Mä olen niin onneton :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ethän lyö lyötyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ethän lyö lyötyä

Vieras
Olen ollut rakastunut erääseen mieheen jo toista vuotta, varmaan jo kolmattakin. Meillä on ollut hetkemme, ei kuitenkaan seksiä. Mies on sanonut kunnioittavansa mua valtavasti, ettei halua koskaan satuttaa mua ja että olen hänelle tärkeä ja rakas. Mulla on vain muistot.. En halua tehdä mitään, en edes voi, sillä hän on varattu. Jos hän oikeasti mua rakastaa, niin hän tietää mitä tehdä. Mä en painosta, mä en pyydä, mutta mä en myöskään jää loppuelämääni odottamaan.

Viimeiset pari viikkoa on olleet kauheita. Ei olla nähty, ja mä kuolen tähän. Mä oikeasti olen niin allapäin, ja kun näen miehestä vilauksenkin ryntään hänen luokseen -vain huomatakseni että siinä onkin jo joku toinen juttelemassa hänen kanssaan. En jää odottamaan, en halua herättää puheita. Perjantaina mä päätin, että etsin jonkun toisen johon rakastun.

Menin nettiin deittipalstoille. Sain runsaasti huomiota, mutta yksikään niistä ei tuntunut oikealta. Ei edes sellaiselta, että tahtoisin tutustua yhtään enempää. En halua ketään muuta :( En pysty ihastumaan kehenkään muuhun.

Ja nyt mä itken yksikseni kurjaa kohtaloani. Mulla on niin iso ikävä. Miksi mun piti ikinä rakastua mieheen, jota en voi saada?

Tiedän tunteen :( Se on kuin olisi sidottu. Kuitenkin hän haluaa sinulle hyvää, ja varmasti uskoakseni pitäisi siitä jos löytäisit toisen onnen. Koska hän ei voi sitä tarjota tällä hetkellä.

Minun tilanteeni on sama paitsi että naiseni on toisessa maassa ja toisen miehen kanssa tällä hetkellä. Pakko vain hyväksyä tilanne ja tapailla muita. Voihan tulevaisuus olla erilainen, rippuu tietysti siitä miten vakavasti ollaan sitouduttu tahoillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ethän lyö lyötyä;27242598:
Perjantaina mä päätin, että etsin jonkun toisen johon rakastun.

Menin nettiin deittipalstoille. Sain runsaasti huomiota, mutta yksikään niistä ei tuntunut oikealta. Ei edes sellaiselta, että tahtoisin tutustua yhtään enempää. En halua ketään muuta :( En pysty ihastumaan kehenkään muuhun.

No jos kysymys on tämän viikon perjantaista, niin anna itsellesi aikaa. Ei voi olettaa, että hetkessä kolahtaisi.

Olen mä jo aikaisemminkin yrittänyt irtaantua ihan yhtä huonolla lopputuloksella. Nyt vain ajattelin onnistuvani, kun olen ollut niin väsynyt tähän kaikkeen. Onnistuin vaan tajuamaan, etten pysty edes hankkimaan itselleni laaastaria. En vaan pysty.

Yhteistyössä