mä olen niin pettynyt:'(

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Kun en saa mitään muuta kun kakka,kysyn kun idiotti mieheltä tai äidiltä,että olenko mä oikeasti niin sekaisin kun mulle siitä sanotaan ja he eivät tajua mist on kysee edes :'( Mä olen niin pettynyt että ....

Tässä minusta lyhyesti,kuka olen palstan mielstä:
ELi:Sekaisin 2 lapsen äiti,säälittävä persoona,kenellä on kaksisuntainen mielialahäiriö,joka on skitso,niin sekaisin että tarvi suljettu osastoa loppu elämän asti ja lapset pois.Lapset kärsi joka päivää,asumme pa...kassa talossa,olemme niin säälittäviä,ylivelkantuneitä ihmisiä,mä olen kalpea kuin kana kenellä on harakkan pesä päässä ja läski,mun pakko joka päivää soita psykologille ja kertoa minkäläinen diagnoosi olen saanut palstalla,myös pitää kertoa miten mieliala vaihtu rajusti ja en ikinä muista mitä olen kirjoitanut palstalle edelisessä päivässä,eikä ole tiimari vihkoa,se kaikki pitää kertoa omalle lääkärille,töissä en pärjä sellaisia kannustavia viestiä olen saanut....

Sitten mua vielä tunnistetaan kun olen laitanut kuvia ja joku saa nauruja kaupassa tai jossain kun mua näkevät,eli tunnistakaa vaan ja naurakaa vaan vaikka naamaan jos olen niin säälittävä....

Kyllä sun kannattaisi lopettaa palstailu ihan vaikka loppu vuodeksi. olet ilmeisesti saanut täältä ihan oikean elämän kavereitakin joten lähde heidän kanssaan vaikka puistoon, uimaan tms.

Elämä näyttää varmasti parempia puoliaan kun karsit näitä pahaa mieltä aiheuttavia asioita pois ainakin joksikin aikaa. Koska ei ole enään normaalia miten kaksplussan keskustelu palsta vaikuttaa suhun.

en mä ainakaan nauranut vaikka tunnistin sut siellä plussan kuvauksissa söpön tyttäres kanssa :hug: älä ota niin vakavasti tätä palstaa..on muakin sanottu huoran näköseksi,huonoksi synnyttäjäksi jne.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja PatethicOne:
Mä niin toivoin ettei ihmiset menis tähän ja provosoituis vastaamaan.. Miettikää pari sekuntia edes ennenkuin lähette mukaan, jooko.

Näin juuri. Jos ei ole mitään asiallista vastattavaa, älkää painako sitä lähetä-nappulaa ollenkaan.
Kyllä silloin, jos ottaa koville internetissä saamansa palautteen, kannattaa todellakin miettiä onko pakko niitä omia asioitaan puida kaikille avoimella foorumilla. Noin niin kuin tosissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
en olisi ottanut vakavasti jos en ole saanut sellaista ihan joka viestissä

entä jos vaihtaisit palstaa tai lopettaisit koko palstailun vähäks aikaa... nollaisit pään? jotkut on ilkeitä ja ne nauttii siitä kun saavat kiusata sua, ole sä niiden yläpuolella äläkä vaivaudu edes tulemaan tänne... se vois tehdä ihan hyvää sulle :)

:hug: but i like you.
sä oot niin ihanalla tavalla naiivi :) siis ei semmonen tyhmä ja lapsellinen, vaan ihan hävän höpsö vaan :) ihmiset ei oo tottunu semmoseen ja siks ne niin kovasti haluaa haukkua sua. ihmiset ei hyväksy sellasia jotka on erillaisia.

hyväksy sä oma erilaisuutes. sun mielipide susta on lopulta se joka ratkasee.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Kyllä sun kannattaisi lopettaa palstailu ihan vaikka loppu vuodeksi. olet ilmeisesti saanut täältä ihan oikean elämän kavereitakin joten lähde heidän kanssaan vaikka puistoon, uimaan tms.

Elämä näyttää varmasti parempia puoliaan kun karsit näitä pahaa mieltä aiheuttavia asioita pois ainakin joksikin aikaa. Koska ei ole enään normaalia miten kaksplussan keskustelu palsta vaikuttaa suhun.

Ainakin kunnon tauko täältä. Kun se kerran tuo vaan pahaamieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
:hug: but i like you.
sä oot niin ihanalla tavalla naiivi :) siis ei semmonen tyhmä ja lapsellinen, vaan ihan hävän höpsö vaan :) ihmiset ei oo tottunu semmoseen ja siks ne niin kovasti haluaa haukkua sua. ihmiset ei hyväksy sellasia jotka on erillaisia.

hyväksy sä oma erilaisuutes. sun mielipide susta on lopulta se joka ratkasee.

Kiitos :hug: :hug:

mulla oli jo viikko tauko,niin kuitenkin täällä ei ole mitään muuttunut,sain triplasti enemmän haukkuja ja provo viestiä että minulle olisi antaneet bannia

ota kunnon tauko. oikeestaan sun kannattaisi lopettaa palstailu kokonaan. Stressaatko oikeassa elämässäkin noin paljon siitä mitä muut susta ajattelee? jos vaikka joku tuijottaa sua jossain kaupassa tai sanoo sulle pahasti niin mietitkö sitä pitkään jälkeenpäin? ei tuntemattomien mielipiteitä kannata välittää.

Kun en saa mitään muuta kun kakka,kysyn kun idiotti mieheltä tai äidiltä,että olenko mä oikeasti niin sekaisin kun mulle siitä sanotaan ja he eivät tajua mist on kysee edes :'( Mä olen niin pettynyt että ....

Tässä minusta lyhyesti,kuka olen palstan mielstä:
ELi:Sekaisin 2 lapsen äiti,säälittävä persoona,kenellä on kaksisuntainen mielialahäiriö,joka on skitso,niin sekaisin että tarvi suljettu osastoa loppu elämän asti ja lapset pois.Lapset kärsi joka päivää,asumme pa...kassa talossa,olemme niin säälittäviä,ylivelkantuneitä ihmisiä,mä olen kalpea kuin kana kenellä on harakkan pesä päässä ja läski,mun pakko joka päivää soita psykologille ja kertoa minkäläinen diagnoosi olen saanut palstalla,myös pitää kertoa miten mieliala vaihtu rajusti ja en ikinä muista mitä olen kirjoitanut palstalle edelisessä päivässä,eikä ole tiimari vihkoa,se kaikki pitää kertoa omalle lääkärille,töissä en pärjä sellaisia kannustavia viestiä olen saanut....

Sitten mua vielä tunnistetaan kun olen laitanut kuvia ja joku saa nauruja kaupassa tai jossain kun mua näkevät,eli tunnistakaa vaan ja naurakaa vaan vaikka naamaan jos olen niin säälittävä....

En mä sul naura ja hauku. Vaikka ehkä olenkin jostain sanonut äkäsemmin.
Kannattaa se tauko pitää jos ei kokonaan halua täältä poistua.
Nää palstajutut on sellasia että helposti vastataan sen mukaan miten aloittaja kirjoittaa, susta kieltämättä saa levottoman ja tasapainottoman kuvan kun sun juttuja lukee. Mutta se on kuva minkä täällä saa.
Ja sitä kakkaa saa jokainen osakseen, syystä tai ilman.

Yhteistyössä