Alkuperäinen kirjoittaja yksi harmaista:
savanna jos sua stressaa niin paljon niin miksi kirjoittelet tänne? et saa täältä mitään oikeita neuvoja, tää ei ole mikään lääkäreiden terapiapalsta. kellään täällä ei ole velvollisuutta auttaa sua.
meillä kaikilla on omia huolenaiheita ja mua ainakin henk.koht. v*tuttaa kun sä keuhkoot täällä jostain täistä, jotka sais pois jos vaan malttais tehdä hoidot kunnolla tai tapeteista, kun ihmisillä on oikeitakin ongelmia. Ja sitten ihan samalla tavalla suhtaudut sun mielenterveysongelmiin, jotka nyt ainakin mun milestä on paljon isompia juttuja kuin jotkun tapetit.
Ja jos sulle antaa neuvoja niin et kommentoi kuin niitä "pusi pusi neuvoja", jos sulla oikeesti on jotain mielenterveysongelmia niin siinä ei (sori vaan) palstahalit auta. Ja eihän näitä sun aloituksia olisi pakko lukea, mutta kilttinä ihmisenä haluisin yrittää auttaa, mutta sitten saakin vaan kakkaa niskaan. Siksi oon päättänyt että en enää kommentoikaan näitä sun juttuja.
en ole lukenut loppun asti kun oli pakko komentoida että mua kans v....utta jso joku kirjoitta
että lyön lasta,mitä lasissa,onko se ++ plussa ja niin edelleen ja niin edelleen,mutta mä en siihen vasta ja jos sua v.....tta niin älä hyvää ihmine vasta ja älä haukku heti ensimäisen lausen jälkeen hulluksi,ei kenellä ole oikeutta haukkua mua kokoajan