mä olen niin väsynyt mieheen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en jaksa enää

Vieras
Jos lapset olis yhtään isompia olisin jo pakannut kimpsuni ja lähteny omaan rauhaan asustamaan. mä en todellakaan jaksa aina tätä ! rahaakaan ei saa käyttää vaikka yhteinen tili on johon molemmat tuo oman osansa mut mie oon aina se joka vaan tuhlaa! ja perkele kun ostan ruokaa ja säilön marjoja talven varalle ja ostan kasvaville lapsille tarpeellisia vaatteita ni tämmösestä mulle valitetaan!

oon niin väsyny!

Mulle eron jälkeen oli yksi suurimpia ilonaiheita se, ettei tarvinnut selitellä ostoksiaan eikä muitakaan tuollaisia juttuja kenellekään. kerrankin tunsin olevani oman itseni herra - tai siis rouva.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiiu:
Mulle eron jälkeen oli yksi suurimpia ilonaiheita se, ettei tarvinnut selitellä ostoksiaan eikä muitakaan tuollaisia juttuja kenellekään. kerrankin tunsin olevani oman itseni herra - tai siis rouva.

Peesi :)

Jotenkin opintotukikin alkoi mukamas riittää pidemmäksi aikaa kuin avioliiton aikana miehen palkka plus mun kotihoidontuki :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kadesulle:
lähe kävelee jos noin sieppaa. voin kertoo että ei tää yh elämäkään niin juhlaa kuule aina ole.

senkin olen kokenut ja rankkaa on sekin kun yksin vastaat kaikesta. mut kyllä mie vielä lasten kasvettua asun yksin ja omillani. kun tuo mies tekee elämästä nii HELVETIN vaikeeta!